[C64] gezocht: oud piramide spel

Pagina: 1
Acties:

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:29

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Ik zoek een oud spelletje, waarbij je een mannetje bestuurt met alleen maar een lendedoekje aan, en hij moet o.a. pijlen ontwijken en dan naar een tempel rennen. In die tempel gaat het spel dan verder. Onderweg is er nog een bad met piranha's wat ontweken moet worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Sebje op 24-11-2002 17:06 ]

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Aztek Challenge!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
that's it eerste game btw die ik ooit gekocht heb back in 1984 :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
Die heb ik nog op bandje liggen :) maar snapte er toen niks van.

What a fine day for Science! | Specs

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Je hebt er wel een uitstekend concentratievermogen voor nodig. Ook moet je niet naar die deuntjes luisteren, die werken nogal hypnotiserend :)
Tis Aztec Challenge hoor.

Jaren gespeelt en soms nog.
Pardon.

[ Voor 24% gewijzigd door GZ op 24-11-2002 18:54 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Tis Aztec Challenge hoor. ;)

Jaren gespeelt en soms nog. :)

Verwijderd

Huntor schreef op 24 November 2002 @ 18:44:
[...]

Die heb ik nog op bandje liggen :) maar snapte er toen niks van.
Oe ja, ik ook nog.. snel maar weereens opzoeken!! was inderdaad wel een leuk spel.. alhoewel ik bijna nooit voorbij de pijlen kwam :{

Verwijderd

Hehe was heerlijk spel altijd leuk en lekker lang spelen en die muziek die had ik altijd uistaan

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 19:41:
[...]

Oe ja, ik ook nog.. snel maar weereens opzoeken!! was inderdaad wel een leuk spel.. alhoewel ik bijna nooit voorbij de pijlen kwam :{
Dat lukte ook nog wel, maar dan moest je een trap oplopen waar dngen naar beneden kwamen rollen ofzo. Dat was ook nog wel te doen, maar het stukje waar je over een tegelvloer ofzo moest lopen. Daar snapte ik niks van

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Rotsblokken waren dat volgens mij die naar beneden kwamen rollen.. als ik voorbij de pijlen kwam, ging dat ook nog wel.. verder ken ik de volgorde niet meer.. ik wil het eigenlijk wel hebben.. wat is een goede commodore emu?
Pagina: 1