Lidl AIW overzetten mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 12:00
Jaja, mijn buren hebben twee LIDL-pc's gekocht, een voor thuis en een voor de zaak. Omdat ik zo goed geholpen met alles installeren en configureren mag ik mijn Geforce 2 GTS 32 MB omruilen met de Radeon 9000 AIW van de computer van hun zaak omdat ze daar toch geen grafisch geweld nodig hebben. Nu twijfel ik er eigenlijk niet aan dat de ATI het zal doen op mijn K7s5a maar vraag ik me af of de Geforce 2 het in de LIdl-pc doet. Dit ivm met de video-in aansluitingen ed op de voorkant. Kan iemand mij vertellen of dit gaat werken?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me wel hoor, natuurlijk zal die video-in aansluiting niet meer werken (net zoals waarschijnlijk de rest van de front-aansluitingen die met de videokaart te maken hebben, als die er tenminste zijn) maar echt problemen verwacht ik niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Pollewob op 24-11-2002 16:59 ]

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

zit die radeon 9000 niet onboard bij zo'n sys?

Blog (Linux-related)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
denk dat je het gewoon ff moet proberen... en eerst natuurlijk ff checken of die radeon niet onboard zit, want dan heb je een probleem ;)

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 12:00
Het is gelukt. De LIDL AIW draait nu in mijn pc. _/-\o_ Op mijn tv heb ik een mooi beeld maar een probleempje: bij het afspelen van DivX met micro-dvd krijg ik de ondertiteling wel in beeld op mijn monitor maar niet op mijn tv. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
heeft te maken met overlay.. kijk maar es of zoiets genoemd wordt bij de opties van dat progje. Of gebruik anders de zoekfunctie want hier zijn wel een aantal topics over :)
Pagina: 1