Hij zoekt bij het opstarten elke keer naar "ide drives" die het wel gewoon doen enzo......Dat duurt wel 30 seconde en dan geeft ie aan "No Array found" en gaat verder met opstarten wat hij wel goed doet.........irritant dat je zo lang elke keer moet wachten op dat gezoek...Heb ik kabels verkeerd aangesloten of is het iets wat je kunt uitzetten, vreemd ?
Verwijderd
uit je message maak ik op dat je gaan raid hebt, maar je bord ondersteund dat wel
hij gaat op zoek naar zo'n raid array, die kan je uitschakelen.
schakel dan met de jumper linksonder je raid poorten je raid uit, dan krijg je dat gedoe niet meer, zoek anders ff in je boekie, het is jumpertje, raid_sw die moet staan op stand 2-3
hij gaat op zoek naar zo'n raid array, die kan je uitschakelen.
schakel dan met de jumper linksonder je raid poorten je raid uit, dan krijg je dat gedoe niet meer, zoek anders ff in je boekie, het is jumpertje, raid_sw die moet staan op stand 2-3
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 16:52 ]
heb je er niet een met raid 
mischien dat ie dan hd's op je raid zoekt
mischien dat ie dan hd's op je raid zoekt
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
ja je bord heeft het wel, maar maak je er gebruik van?Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 16:52:
Ja die heb ik wel (RAID)
dan kan je beter de raid controller uitzetten 
staat in de manual hoe dat moet, en dan zal je zien dat ie gewoon doorgaat met opstarten
staat in de manual hoe dat moet, en dan zal je zien dat ie gewoon doorgaat met opstarten
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Pagina: 1