Nadat mijn nieuwe coolermaster copperbase silent cooler geplaatst was en ik erg tevreden was over het weinige geluid dat mijn PC nog maakt, heb ik ven "gekeken" wat er nog verbeterd kon worden...
Geïsoleerd issie al, dus nog wat andere geluidsbronnen aanpakken dan maar...
Het enige wat naar mijn mening nogal wat geluid produceert is de fan van de voeding... Maar omdat zeker te weten dacht ik: "dan moet ik hem wel eerst even stil kunnen zetten om te kunnen horen of dat verschil maakt..." toch
maar mijn vinger past niet door de tralies van de voeding, dus steek ik er een dunne pen doorheen, voorzichtig tegen de fan...
en ineens KETS
een fan-blad eraf
nu maakt ie uiteraard nog een decibelletje extra
Nu heb ik nog het fannetje van mijn ouder cooler. Kan ik die ervoor in de plaats zetten? of kan dat niet zomaar
Geïsoleerd issie al, dus nog wat andere geluidsbronnen aanpakken dan maar...
Het enige wat naar mijn mening nogal wat geluid produceert is de fan van de voeding... Maar omdat zeker te weten dacht ik: "dan moet ik hem wel eerst even stil kunnen zetten om te kunnen horen of dat verschil maakt..." toch
maar mijn vinger past niet door de tralies van de voeding, dus steek ik er een dunne pen doorheen, voorzichtig tegen de fan...
en ineens KETS
een fan-blad eraf
nu maakt ie uiteraard nog een decibelletje extra
Nu heb ik nog het fannetje van mijn ouder cooler. Kan ik die ervoor in de plaats zetten? of kan dat niet zomaar
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.