Gigabyte GA 8PE667 Ultra icm WD 120GB 8mb cache

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 08:51
eeuh probleempje, mijn broer heeft een WD 120 gb met 8mb cache gekocht op hcc, werkt verder prima maar de bios ziet em alleen niet, dus weet ik ook eigenlijk niet eens of ie wel werkt maar lijkt me van wel want als ik em via de raid controller laat detecten ziet die em wel.

heeft iemand anders dit probleem ook en hoe heeft ie dit opgelost, ik ben net klaar met update voor bios maar geen id of dit gaat werken want dateert van 16 oct :S

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03
Ik weet wat je probleem waarschijnlijk is, je moet de WD schijf op cable select laten staan en dan de laaste conector van je platte kabel gebruiken. Pakje de midelste dan ziet ie um als slave of zelfs helemaal niet. Ik heb zelfeen 8PE677 ultra bord met een WD800JB.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-03 08:51
jaaah dat klopt maar moet de bios em dan ookzien ??

• Miki
el1zer schreef op 24 November 2002 @ 16:33:
jaaah dat klopt maar moet de bios em dan ookzien ??
Uh de mijne gaf wel netjes aan dat het een WD800JB was, alle ide poorten staan op auto toch?. En je gebruikt die kabel met die rode conector in ide1?. Ik ga even mijn bios bekijken of ik nog wat kan vinden.

• Miki
Miki schreef op 24 November 2002 @ 16:35:
[...]

Uh de mijne gaf wel netjes aan dat het een WD800JB was, alle ide poorten staan op auto toch?. En je gebruikt die kabel met die rode conector in ide1?. Ik ga even mijn bios bekijken of ik nog wat kan vinden.
Nee, heb niks bijzonders gevonden. De schijf staat bij mij op auto.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-03 13:27
PMG -> OM

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1