[DVDspeler] opstart / lees tijd van mp3tjes

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een dvdspeler die ook mp3tjes, audiocd etc. Nou, geen probleem, dat kunnen de meeste tegenwoordig.

Maar ik wil wel, als ik op het knopje play druk, het nr gelijk begint te spellen (evt door eerst ff op nr te selecteren, pauze toets indrukken). Er zijn nl spelers die 1 a 2 seconde tijd nodig hebben! Maar kan dit niet sneller?

Ik stel de vraag hier, omdat er genoeg medetweakers (-tjes) zijn die verschillende dvd-players hebben :) (zoek dus praktijk ervaring. Zo een verkopertje in de winkel zal toch zeggen dat alles goed en oke is). Ik wil de DVD-speler gebruiken voor als we gaan optreden met een cabaretgroep.

==
hoi

Verwijderd

ik zou zeggen loop een willekeurige audiozaak binnen en probeer het....

de meeste spelers zijn best wel rap nl

• Eusebius
  • Niet online
Rap, oke. Maar zoals gezegd, we gebruiken muziek (audiocd) bij optredens. Dan moet er heel snel gereageerd worden op een situatie - bv een belletje. Dan is één of twee seconde vrij veel verschil

==
hoi

Verwijderd

die van vestel een mp3 cd/rw leetst hij in 3 seconden in en begint met spelen. en met een druk op de display verschijnt er en een voledige playlist verschijnt. is ook niet duur 99 euro en hij vreet alles zelf on afgesloten cd`s vcd op cdrw gefikt en uiteraard de meest gare en beschadigde cd`s

• Eusebius
  • Niet online
Waar kan ik die vestels halen? [edit] vestel.nl :)

3 seconden? Is dat opstarttijd / eenmalig bij begin / eenmalig bij inlezen nr?

[ Voor 9% gewijzigd door Eusebius op 24-11-2002 21:40 ]

==
hoi