[XP-SP1] Explorer crasht om de paar minuten

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
Van het één op de andere moment crasht de Internet Explorer, Verkenner, Deze Computer-vensters, etc. constant. Maakt niet uit op welke pagina ik zit, of welke plugins er gebruikt worden.

Ik heb al een reïnstall gedaan, nieuwste bios geflashed en gereset, eerdere drivers gebruikt, maar niets lost dit probleem op. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik krijg geen fout, gewoon een crashend explorer scherm.

edit:

ik begrijp dat het leuk is om grappen te maken over mijn naam in combinatie Windows, maar ik acht het toch niet nodig er voor elk topic in WOS een lap tekst als deze er bij te zetten ;)

Dank u!

[ Voor 21% gewijzigd door LollieStick op 24-11-2002 16:04 . Reden: reply hieronder ]

Verwijderd

Welke IE gebruik je 6.0? Heb je al Windows-update gedaan?

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 16:07 ]

Verwijderd

Misschien een andere OS. Win2k ben ik erg tevreden over.
Misschien ligt het aan je versie van XP.. is het een origineel? :)

• LollieStick
Het is een originele kopie van XP ja :) Het is mijn vader's PC, en die gebruikt liever XP ;)

Verwijderd

Originele kopie? Volgens mij is dat hetzelfde als de lift stijft omlaag

• LollieStick
Originele kopie wordt ook wel gebruikt om aan te geven dat het een originele CD is :o

MS maakt kopieën van haar OS, en verspreid/verkoopt deze snappie ;)

* LollieStick heeft alle updates van Windows Update al gefietst, maar de instabiliteit blijft. En ja, XP heeft IE6 SP1 :)

[ Voor 33% gewijzigd door LollieStick op 24-11-2002 16:12 . Reden: typvaut ]

Verwijderd

Ow, ik vroeg me altijd al af hoe ze toch aan al die cd-tjes kwamen 8)7 :? 8)7 :?

Maar lees mijn ge-editte stukje maar even, misschien helpt dat je.

• LollieStick
[Off-topic]
Grote schijf heb je :o :D
[/off-topic]

[ Voor 5% gewijzigd door LollieStick op 24-11-2002 16:17 ]

Verwijderd

LinuxUser schreef op 24 november 2002 @ 16:16:
[Off-topic]
Grote schijf heb je :o :D
[/off-topic]
Leuk nieuws niet: nieuws: Maxtor komt met harde schijf van 250GB
Mijne is dus gewoon al 10x zo groot :P

• LollieStick
Net heb ik een complete crash v an Windows gehad. Kreeg eenzwart scherm wat dus een reboot was. Ik kreeg de melding van serious error blah blah blah en de vraag om te uploaden. Duidelijkheid kwam er toen er stond dat het komt door een stuurprogramma, maar welk stuurprogramma stond er niet bij :( weet iemand welk stuurprogramma het hier kan gaan?
Pagina: 1