Monitor wil niet aan

Pagina: 1
Acties:

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025
Het betreft een CompuData as6s monitor. Ik heb em getest op verschillende beeldkaarten en verschillende pc's, het orange lampje blijft flitsen. Iemand een idee waaraan dit kan liggen ?

Owjah, zelf had ik al aan de monitorkabel gedacht, maar deze hangt vast aan de monitor, dus die kan ik niet even wisselen.

Verwijderd

Zit er niet een of andere slaapstand ofzo op?
Anders ligt het misschien toch aan de kabel en kun je hem weggooien als er geen garantie meer opzit (heb ik moeten doen :( )

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me wel duidelijk dat de monitor kapot is, maar wat er precies binnenin je monitor kapot is kan niemand zo zeggen. Misschien staat er in het boekje van de monitor wat het flitsen van het ledje betekend, en anders kan je de monitor het beste even naar een reparateur brengen (als de monitor tenminste niet al te oud is, anders is het repareren niet meer het geld waard).

[ Voor 15% gewijzigd door Pollewob op 24-11-2002 15:58 ]

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025
Ik heb geen slaapstand knop ofzo gezien, der zitten maar 4 knoppen aan (buiten de power), een -, een +, een < en een >

Manual zegt dat een flitsend ledje betekend dat de pc af staat, dus dan zallet wel de kabel zijn of de monitor. Monitor openvijzen en kabel nameten ?

De monitor is een jaar geleden gefabriceerd

[ Voor 51% gewijzigd door Denhomer op 24-11-2002 16:11 ]

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Wat voor merk / inch monitor is het, en zit er nog garantie op.
Als je de monitor aanzet, hoor je dan nog een "Doing" van je beeldbuis.
De "Doing" is het wakker worden / demagnetiseren van je beeldbuis.

And The Only One