[Z:Steel soldiers] muis en geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Ik heb net op de computer van mn pa Z: Steel soldiers geïnstalleerd en het probleem is dus dat ik geen geluid hoor wel in de intro filmpje van eon maar niet in het spel.( ook niet in het menu)

Ik heb de patch four geïnstalleerd van Z:steel soldiers maar dat hielp nix.
Ik heb de nieuwste drivers van de creative site gehaald voor de creative soundblaster live! player 5.1, maar dat hielp ook nix.
Ik heb ook dx8.1 en win2k sp2 geïnstalleerd.

Een ander probleem is dat de muis heel vaag reageert, je moet soms wel een paar keer klikken in het menu op de knoppen voor dat de knoppen geactiveerd worden.
Als ik in het spel ben en ik wil bijvoorbeeld scrollen dmv de rechtermuis knop dan blijft hij haken als je dan de muisknoppen los laat en beweegt met de muis dan blijft de scroll functie aan zeg maar.
En als ik een selectie wil maken en dan los laat ipv dat je dan iets geselecteerd hebt dan blijf je de selectie kader zienl.
Dus samengevat de muis opties blijven vaak hangen.

Ik heb gelezen in de readme dat het spel niet comatible is met de logitech muis drivers v9.27, maar ik heb de zelfde muis drivers geïnstalleerd op deze computer als op mijn computer en ik heb ook geen muis problemen.

Ik kon helaas niets vinden over deze problemen op GoT.

Specs worden genoemd in de text

Kan iemand mij heer verder mee helpen?

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Een reinstall heeft geen invloed gehad? En wat voor muis heb je?

The devil is in the details.

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Nee een reinstall heeft geen invloed gehad, en het merk van de muis is "mouse".

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]