Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[abo] Betaald voor Full, Extra gekregen

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:12
Whoops, ik zie net op de bon dat ik 55 Euro betaald heb voor een Extra abonnement... Hoe kan ik dit oplossen?!

Ik wil dus een extra abo en geen full!

omniscale.nl

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Full abonnement betaalt en ik krijg extra
Gaat wel vaker wat mis mee. Even wachten, komt waarschijnlijk vanzelf wel goed :).

• posttoast
Compubiter schreef op 24 November 2002 @ 15:22:
Full abonnement betaalt en ik krijg extra
Gaat wel vaker wat mis mee. Even wachten, komt waarschijnlijk vanzelf wel goed :).
Ja, maar in dat topique gaat het over iemand die een Full abo wil. Ik heb gekozen voor een extra abo en dus teveel betaald... Krijg ik dan geld terug ofzo?

omniscale.nl

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Heb je toen je het inleverde er niet bijgestaan? Ik zag het live gebeuren dat Wouter (Tnxs m8, ik was het :)) het voor mij deed, en gaf paar aanpassingen :)

http://flickr.com/photos/itommy/

• posttoast
T. van Beek schreef op 24 November 2002 @ 15:35:
Heb je toen je het inleverde er niet bijgestaan? Ik zag het live gebeuren dat Wouter (Tnxs m8, ik was het :)) het voor mij deed, en gaf paar aanpassingen :)
Ik stond erbij (en ik keek ernaar), en ik zag dat hij een T.net extra account maakte. En dat was goed, want dat wilde ik ook. Ik had alleen pas in de gaten dat ik 55 Euro betaald had toen ik thuis de bon zag... Vandaar dus!

omniscale.nl

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Dan moet je eerst kijken welk bedrag er op dat pin kastje staat en dan pas op JA drukken :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• posttoast
SWINX schreef op 24 November 2002 @ 18:53:
Dan moet je eerst kijken welk bedrag er op dat pin kastje staat en dan pas op JA drukken :)
DUH! :)

Zoals ik al eerder zei: ik was zó blij met mijn nieuwe abo dat ik vergat te kijken...

omniscale.nl

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je het bonnetje nog hebt dan is het ongetwijfeld op te lossen. Hoe precies weet ik alleen niet, maar ik heb Daniel gewezen op deze draad en die heeft overal een antwoord op :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• posttoast
Wouter Tinus schreef op 24 November 2002 @ 20:10:
Als je het bonnetje nog hebt dan is het ongetwijfeld op te lossen. Hoe precies weet ik alleen niet, maar ik heb Daniel gewezen op deze draad en die heeft overal een antwoord op :).
Okay, ik vertrouw op jullie kunde! :)

Ik merk het wel, het bonnetje heb ik in ieder geval nog.

omniscale.nl

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Wouter Tinus schreef op 24 november 2002 @ 20:10:
Hey wouter, jij hebt mijn abbo gedaan, remember me? >:)

http://flickr.com/photos/itommy/

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-11 14:24

Daniel

Kapitein NCC-1701
De oplossing is simpel: stuur mij een kopie van het bonnetje (scan in de mail of gewoon per post) en dan zorg ik dat je het teveel betaalde bedrag terugkrijgt.

• posttoast
Daniel schreef op 25 november 2002 @ 09:24:
De oplossing is simpel: stuur mij een kopie van het bonnetje (scan in de mail of gewoon per post) en dan zorg ik dat je het teveel betaalde bedrag terugkrijgt.
Top, ik ga het je zo mailen! Ik hoop dat ik jullie niet al teveel ellende op de hals heb gehaald, ik had het natuurlijk gewoon gelijk moeten zien...

omniscale.nl

Pagina: 1