Full abonnement betaalt en ik krijg extra
Gaat wel vaker wat mis mee. Even wachten, komt waarschijnlijk vanzelf wel goed
.
Gaat wel vaker wat mis mee. Even wachten, komt waarschijnlijk vanzelf wel goed
Ja, maar in dat topique gaat het over iemand die een Full abo wil. Ik heb gekozen voor een extra abo en dus teveel betaald... Krijg ik dan geld terug ofzo?Compubiter schreef op 24 November 2002 @ 15:22:
Full abonnement betaalt en ik krijg extra
Gaat wel vaker wat mis mee. Even wachten, komt waarschijnlijk vanzelf wel goed.
Heb je toen je het inleverde er niet bijgestaan? Ik zag het live gebeuren dat Wouter (Tnxs m8, ik was het
) het voor mij deed, en gaf paar aanpassingen
http://flickr.com/photos/itommy/
Ik stond erbij (en ik keek ernaar), en ik zag dat hij een T.net extra account maakte. En dat was goed, want dat wilde ik ook. Ik had alleen pas in de gaten dat ik 55 Euro betaald had toen ik thuis de bon zag... Vandaar dus!T. van Beek schreef op 24 November 2002 @ 15:35:
Heb je toen je het inleverde er niet bijgestaan? Ik zag het live gebeuren dat Wouter (Tnxs m8, ik was het) het voor mij deed, en gaf paar aanpassingen
Dan moet je eerst kijken welk bedrag er op dat pin kastje staat en dan pas op JA drukken
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
DUH!SWINX schreef op 24 November 2002 @ 18:53:
Dan moet je eerst kijken welk bedrag er op dat pin kastje staat en dan pas op JA drukken
Zoals ik al eerder zei: ik was zó blij met mijn nieuwe abo dat ik vergat te kijken...
Als je het bonnetje nog hebt dan is het ongetwijfeld op te lossen. Hoe precies weet ik alleen niet, maar ik heb Daniel gewezen op deze draad en die heeft overal een antwoord op
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Okay, ik vertrouw op jullie kunde!Wouter Tinus schreef op 24 November 2002 @ 20:10:
Als je het bonnetje nog hebt dan is het ongetwijfeld op te lossen. Hoe precies weet ik alleen niet, maar ik heb Daniel gewezen op deze draad en die heeft overal een antwoord op.
Ik merk het wel, het bonnetje heb ik in ieder geval nog.
Hey wouter, jij hebt mijn abbo gedaan, remember me?Wouter Tinus schreef op 24 november 2002 @ 20:10:
Als je het bonnetje nog hebt dan is het ongetwijfeld op te lossen. Hoe precies weet ik alleen niet, maar ik heb Daniel gewezen op deze draad en die heeft overal een antwoord op.
http://flickr.com/photos/itommy/
De oplossing is simpel: stuur mij een kopie van het bonnetje (scan in de mail of gewoon per post) en dan zorg ik dat je het teveel betaalde bedrag terugkrijgt.
Top, ik ga het je zo mailen! Ik hoop dat ik jullie niet al teveel ellende op de hals heb gehaald, ik had het natuurlijk gewoon gelijk moeten zien...Daniel schreef op 25 november 2002 @ 09:24:
De oplossing is simpel: stuur mij een kopie van het bonnetje (scan in de mail of gewoon per post) en dan zorg ik dat je het teveel betaalde bedrag terugkrijgt.
Pagina: 1