Ik heb een Logitech Codrless Desktop iTouch gekocht, met muis, toetsenbord en Receiver, maar nu gaat mn muis soms nie meer naar rechts en links, wel naar boven en beneden, waar kan dit aan liggen? Ik dacht zelf de receiver,m aar ik zit sterk te twijfelen. Plz help!
Verwijderd
probeer het is op een andere ondergrond?
als et een balletjesmuis is: de wieltjes ff schoonmaken.
Het lijkt me sterk dat dit aan de ondergrond ligt. Ik zou haast zeggen dat het gewoon een defect is aan de muis.Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 15:48:
probeer het is op een andere ondergrond?
Het is een optische muis niet?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Neej, het is balletje, alles is schoon, ondergrond is ok, heb ook al op andere pc geprobeerd maar OF de receiver OF de muis is kapot en ik weenie wat ik moet doen...
hmmm wrom heb je niet gelijk het nieuwe setje gekocht? Muisbal moet er niet aan denken 
Je moet de drivers btw niet installeren van de muis, mouseware sucked nogal....
kan helpen als je ze uninstalled
Verwijderd
hmm ik heb ook net zo'n draadloos setje van logitech aangeschaft met wel een optische muis.. maar ik hbe nu ineens wel last van mouselag in quake3, terwijl ik daar met balletje nooit last van had...
ik zal s proberen die mouseware te uninstalle, kijken of dat werkt.
of weet iemand waar dat anders aan kan liggen, zijn gwoon op Ps2 aangesloten dus usb lag kan het niet zijn..
ik zal s proberen die mouseware te uninstalle, kijken of dat werkt.
of weet iemand waar dat anders aan kan liggen, zijn gwoon op Ps2 aangesloten dus usb lag kan het niet zijn..
Xof schreef op 24 November 2002 @ 17:24:
hmmm wrom heb je niet gelijk het nieuwe setje gekocht? Muisbal moet er niet aan denken
Nee nix werkt! Het ligt egt aan de hardware! Nix geen Mouseware want heb et ook op XP geprobeerd zonder Mouseware...
Pagina: 1