Site waar we nieuwe grazretjes aantrekken?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:16
Ik heb een voorstel, misschien niet een hele goede, maar toch.

Als we nu eens www.d-p-c.nl of www.dutchpowercows.nl ofzo reggen en daar een site bouwen, waar in alles wordt uitgelegd, waar je de nieuwste clients kan krijgen en waar je je stats kunt controleren, laten we zeggen elk uur, als je via een proxy van de site werkt.
www.koe.nl is al geregistreerd, maar er is nog geen site, misschien even bellen?

Cross Point B.V.
Magelheanstraat 16
7825 VK Emmen

Administrative Contact:
S.H. Hovinga
Phone: +31 591 633353
E-mail: postmaster@crosspoint.nl

Technical Contact:
R. van het Hof
Phone: +31 30 6945632
E-mail: rvthof@e-trade.nl

Technical Contact:
Harro Prins
Phone: +31 591 633353
E-mail: postmaster@koe.nl

Record last updated: 27-Sep-1999
Record maintained by: NL Domain Registry

Domain Nameservers:
ns1.etrade.nl 212.72.49.196
ns2.etrade.nl 195.108.9.52

Kijk dit is maar een opzetje, het is niet dat je zegt een detaillistisch plan.
Plezier

Bericht hierboven

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik geloof dat Femme binnenkort dutchpowercows.nl gaat registreren..

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Floor-is
OK, daar gaat heel mijn topic, verwijderen dan maar... Oh toch niet, zie twee berichten verderop!
Plezier

Bericht hierboven

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

:7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Open die topic dan maar weer want volgens mij gaat dat nog wel een tijdje duren hij heeft dat al een tijd geleden gezegd (tenminste dat hoorde ik dus ik weet t niet zeker) en er is nog niks gebeurd.
Dus. Tja.

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
tja, hoe duur is een .nl domein???

denk niet dat femme een geldboom heeft :)

of dat zou t.net zijn... :)

Verwijderd

eeehh z'on site hebben we toch al op dpc.tweakers.net??

Verwijderd

Maar er is toch niets mooiers dan een eigen domainname??? dpc.tweakers.net is meer alsof we afhankelijk zijn van tweaker.net :)
www.dutchpowercows.nl is natuurlijk een veel gavere url ;)

enne... volgens mij kost op dit moment een .nl domein 150/200 piek registratie (beetje afhankelijk via welke provider je het doet), en je moet een uittreksel van KvK kunnen overhandigen...

offtopic:
is er al een stichting DutchPowerCows opgericht??? (ter bevordering en de verspreiding van koetjes) ;) ;)

Dan kan je ook een uittreksel van KvK krijgen...

Verwijderd

Maar er is toch niets mooiers dan een eigen domainname??? dpc.tweakers.net is meer alsof we afhankelijk zijn van tweaker.net :)
www.dutchpowercows.nl is natuurlijk een veel gavere url ;)

enne... volgens mij kost op dit moment een .nl domein 150/200 piek registratie (beetje afhankelijk via welke provider je het doet), en je moet een uittreksel van KvK kunnen overhandigen...

offtopic:
is er al een stichting DutchPowerCows opgericht??? (ter bevordering en de verspreiding van koetjes) ;) ;)

Dan kan je ook een uittreksel van KvK krijgen...

Verwijderd

1x is genoeg hoor, en ik denk dat Femme dat allemaal moet beslissen. Hoe veel wij ook van Dutch Power Cows houden ;) (maw afhankelijk zijn) het is en blijft ZIJN team.

• Floor-is
Ok, even kleine samenvatting:

Femme moet het er mee eens zijn, en registreren kost geld. Er moet een uittreksel van de KvK zijn.

Maarueh, ik las een tijdje terug dat er best wel mensen zijn die de domeinnaam heel snel kunnen registreren, dus dat is het niet, ik vraag me wel af wie de site gaat hosten? Moet Femme dat ook al gaan betalen? Dus die stichting grap is misschien niet zo heel stom... Of zit ik nu weer uit mijn nek te lullen?
Verder lijkt het me wel interessant, om te kijken naar de mogelijkheid om sub-teams die flushen per persoon stats te geven, kan mogelijk zijn door bepaalde ID te bekijken, maar hier heb ik absoluut weinig verstand van.

Oh ennuh we kunnen dpc.tweakers.net dus altijd omzetten naar de .nl naam. Dan is iedereen happy toch?
Plezier

Bericht hierboven

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Zolang je een uittreksel van de KvK hebt (hoeft niet eens van jezelf te zijn >:) kan je bij Freehosting een gratis .nl domein aanvragen. Zie bijv. www.waterkoeling.nl

Als tegenprestatie zetten ze automatisch een hele smalle banner boven aan de pagina. Ga maar kijken bij waterkoeling, maar ik zie hem niet.

• Floor-is
Ok, Femme luister je nog mee?

We kunnen dus zekerwww.dutchpowercows.net reggen voor noppes, lijkt het je een goed plan? (Eventueel dus .nl , ik denk nml dat freehosting geen .nl domeinen doen?)

Ik zal zodalijk eens kijken of er in de Algemene Voorwaarden van freehosting iets staat over een bepaalde duur van het contract en of die gasten wel .nl domein-namen weggeven.

Ok heb gekeken, ze doen niks aan .nl gebeuren, ennuh die algemene voorwaarden, daar wil je niet aan beginnen. Dus er moet even via een andere manier iets verzonnen worden, of iets in die geest.

Waarom doen we niet een eenvoudige doorlusser trouwens?
www.dutchpowercows.nl linkt je direct door naar dpc.tweakers.net En klaar is klara. (Lekker toepasselijk ook)

Ach, het zal allemaal wel los lopen, ik zie wel weer hoe hierop gereageerd gaat worden.

Plezier

Bericht hierboven

• scim
  • Laatst online: 18-03 09:18

scim

Nani?

Ja daar heb je gelijk in herman.
Maar als wij op dat domein bij freehosting aangevraagd, clients kunnen wegtrekken en nog andere dingen enz.
Komen we boven het maximale dataverkeer van het pakket door en dan kun je per MB meer gaan dokken.
Er is bij het gratis pakket namelijk (om het gratis te houden) maximaal 500 mb dataverkeer toegestaan. :(

Reggen van adres kost 300 piek, en dan 35 piek per maand dacht ik.

Maar is wel een kewl id. :)

Grz

• Floor-is
Thnx, bloos bloos
Plezier

Bericht hierboven

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dpc.tweakers.org verbruikt nu tussen de 1 en 1,5 GB per maand, dan is freehosting al lang zo gratis niet meer. Bovendien hebben we alleen het domein nodig: voor hosting, DNS, mail etc. zijn genoeg vrijwilligers te vinden. (hosting en primary DNS kan ik verzorgen)
Pagina: 1