Ergens heb ik eens gelezen dat er distributed projecten zijn waarvoor je betaald krijgt. Is dat waar? En zo ja, waar vind ik ze? K'heb namelijk al gezocht met Google.
er zijn projecten waarbij er prijzengeld te winnen valt, maar of er ook zijn waarbij je betaald krijgt? Vroeger (in 2000) waren er wel een paar projecten. Zie hier of hier. Deze bestaan niet meer.
Neem eens een kijkje op Aspelleaf Distibuted Computing pagina misschien zit er iets tussen wat je interreseerd
Voor de mods, een kick naar /5 ?
Neem eens een kijkje op Aspelleaf Distibuted Computing pagina misschien zit er iets tussen wat je interreseerd
Voor de mods, een kick naar /5 ?
[ Voor 37% gewijzigd door MarcyDarcy op 24-11-2002 15:10 ]
Misschien kun je deze vraag beter bij de Dutch Power Cows stellen. (ik stel wel even een move voor) Ik dacht dat Ubero uitbetaalde als ze betaalde opdrachten had.
Dan zal ik even je vraag verplaatsen van SA naar Dutch Power Cows
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Deze betaalt via Paypal: http://agent.capcal.com/MainFrame.aspVerwijderd schreef op 24 November 2002 @ 14:39:
Ergens heb ik eens gelezen dat er distributed projecten zijn waarvoor je betaald krijgt. Is dat waar? En zo ja, waar vind ik ze? K'heb namelijk al gezocht met Google.
Gemiddeld per maand tussen de 1 en 4US$.
Verwijderd
Zijn er misschien mensen die meedoen met dit capcal gedoe???Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 11:50:
[...]
Deze betaalt via Paypal: http://agent.capcal.com/MainFrame.asp
Gemiddeld per maand tussen de 1 en 4US$.
daar geloof ik geen zak van...
Signature
$4 is weegt toch ook niet op tegen de extra stroom kosten die het draaien van je CPU op 100% met zich meebrengt?
Nee, stroomverspillen doen wij alleen als we er mooie stats voor terug krijgen
...
Verwijderd
Dit project gebruikt je internetverbinding om de capaciteit te testen van websites. Het is geen CPU-intensief project. Je moet alleen kabel/ADSL hebben.Haranaka schreef op 25 november 2002 @ 13:18:
$4 is weegt toch ook niet op tegen de extra stroom kosten die het draaien van je CPU op 100% met zich meebrengt?
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 13:43:
[...]
Dit project gebruikt je internetverbinding om de capaciteit te testen van websites. Het is geen CPU-intensief project. Je moet alleen kabel/ADSL hebben.
en een cc om een paypal te kunnen openen
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Paypal kan ook zonder creditcard volgens mij.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Nope zonder credit card werkt het nog steeds niet, geloof ik.
Je kunt wel een eind komen met een nederlands bankrekeningnummmer, ze laten je eerst denken dat het daar ook me kan maar als je alle mogelijke stappen genomen hebt kun je nog (haast) niks.
Je kunt wel een eind komen met een nederlands bankrekeningnummmer, ze laten je eerst denken dat het daar ook me kan maar als je alle mogelijke stappen genomen hebt kun je nog (haast) niks.
Maar voor je activering van je account heb je nog steeds als eerste keer (dat ze een klein bedrag van je creditcard afhalen en dan in je paypal zetten of terug storten?) een creditcard nodigPayPal accepts withdrawals to local bank accounts in these countries. Users in any country may withdraw funds to a U.S. bank account.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Klopt, echt naaien is dat. Denk je dat wanneer de Postbank ze overneemt je er wel wat mee kan, is het nog steeds niks.
Verwijderd
voor project NEO is in ieder geval prijzengeld beschikbaar, naast het feit dat er ook een deel van het geld wordt gedoneerd aan liefdadigheid
Pagina: 1