Ik heb hier een pc van iemand staan die hij zelf wil bouwen. Inhoud:
ASUS A7V266 - EX moederbord.
AMD Athlon XP 2000+ FSB266 proc.
60 GB Maxtor schijf.
Kingston 256 MB DDR PC2100 geheugen
nVida Geforce 4 64 MB DDR + TV Out
Power supply 300ATX 230V.
Nu wil die pc helemaal niet aan gaan. Hij krijgt wel stroom dit is te zien aan het ledje dat gaat branden op het Moederbord. Nu kon het in mijn aanziens aan 2 dingen liggen:
- de flatkabel naar de harddisk die eventueel omgedraaid kan zitten
- de power switch vanuit de kast naar het moederbord
Heb de flatkabel op allerlij verschillende manieren geprobeerd maar wou nog steeds niet aan.
De Power switch zit bevestigd zoals in de gebruiksaanwijzing staat van het moederbord dus dara kan het denk ik ook niet aan liggen
Nu was eerst even mijn vraag ik dacht bij me zelf dat het niet nodig was om al die switches aan te sluiten ik neem aan dat de power switch voldoende is om te meten of hij aan zou moeten gaan of niet.
Kan het nu nog ergens anders aan liggen??????
Ik hoop dat iemand mij van tips kan voorzien
PS. Heb de power switch ook andersom geprobeerd ivm. Ground en op andere plaatsen maar hij wil maar niet aan.
ASUS A7V266 - EX moederbord.
AMD Athlon XP 2000+ FSB266 proc.
60 GB Maxtor schijf.
Kingston 256 MB DDR PC2100 geheugen
nVida Geforce 4 64 MB DDR + TV Out
Power supply 300ATX 230V.
Nu wil die pc helemaal niet aan gaan. Hij krijgt wel stroom dit is te zien aan het ledje dat gaat branden op het Moederbord. Nu kon het in mijn aanziens aan 2 dingen liggen:
- de flatkabel naar de harddisk die eventueel omgedraaid kan zitten
- de power switch vanuit de kast naar het moederbord
Heb de flatkabel op allerlij verschillende manieren geprobeerd maar wou nog steeds niet aan.
De Power switch zit bevestigd zoals in de gebruiksaanwijzing staat van het moederbord dus dara kan het denk ik ook niet aan liggen
Nu was eerst even mijn vraag ik dacht bij me zelf dat het niet nodig was om al die switches aan te sluiten ik neem aan dat de power switch voldoende is om te meten of hij aan zou moeten gaan of niet.
Kan het nu nog ergens anders aan liggen??????
Ik hoop dat iemand mij van tips kan voorzien
PS. Heb de power switch ook andersom geprobeerd ivm. Ground en op andere plaatsen maar hij wil maar niet aan.