ik heb gisteren de hele dag gewerkt aan het rounden van kabels uit de voeding.
[rml][ IA] Nylon kabelmesh[/rml] hier had ik het spul vandaan, maar dat ff terzeide.
nou heb ik een probleem:
ik heb de stekkertjes uit de atx connector (de bundel kabels die naarhet mobo gaat)gehaald, mesh eromheen en de pinnetjes weer in de connector gedaan.
ik heb de volgorde van de kleurtjes afgekeken bij een andere voeding.
nou sluit ik em weer aan, maar er gebeurd helemaal niets. mobolampjes op rood.
met andere voeding werkt het prima.
kan het zijn dat ik de draadjes toch verkeerd heb teruggedaan, of is er iets anders misschien stuk in de voeding?
ik moet hierbij wel vermelden: de connector heeft meerdere dezelfde kleuren stekkertjes, de onderlinge volgorde weet ik dus niet precies, maar ik dacht: zelfde kleur= zelfde voltage, dus dat zou niets uit moeten maken.
iemand een oplossing? (naast een nieuwe voeding kopen
)
[rml][ IA] Nylon kabelmesh[/rml] hier had ik het spul vandaan, maar dat ff terzeide.
nou heb ik een probleem:
ik heb de stekkertjes uit de atx connector (de bundel kabels die naarhet mobo gaat)gehaald, mesh eromheen en de pinnetjes weer in de connector gedaan.
ik heb de volgorde van de kleurtjes afgekeken bij een andere voeding.
nou sluit ik em weer aan, maar er gebeurd helemaal niets. mobolampjes op rood.
met andere voeding werkt het prima.
kan het zijn dat ik de draadjes toch verkeerd heb teruggedaan, of is er iets anders misschien stuk in de voeding?
ik moet hierbij wel vermelden: de connector heeft meerdere dezelfde kleuren stekkertjes, de onderlinge volgorde weet ik dus niet precies, maar ik dacht: zelfde kleur= zelfde voltage, dus dat zou niets uit moeten maken.
iemand een oplossing? (naast een nieuwe voeding kopen