Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

E-commerce: bestellen via internet, betalingsmethouden

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om een minidisc recorder (portable) te bestellen bij http://www.minidisco.com . Ik vraag me alleen af hoe ik moet betalen en hoe hoog de belasting zal zijn die ik erover moet betalen. Volgens de site kan ik betalen via 'credit card, check or money order'. De MD wordt dan via UPS Worldwide Express (voor 35 us$) thuisbezorgd (of moet ik hem ophalen van het postkantoor??). Kan iemand deze vragen beantwoorden??

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->IT

Gaat over BESTELLING van MD, niet over MD zelf.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

hij wordt aan huis bezorgt... voor die 35 dollar, maar ik vind het wel dure transportkosten!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ups bezorgd aan huis, dit doen ze meerdere malen tot ze er genoeg van hebben en dan gaat het retour afzender. :) Soms wil het ook nog wel eens gaan gebeuren dat ze het bij de buren willen afgeven.

Bij mijn weten betaal je over dat soort bedragen geen import belasting, maar dat weet ik niet zeker dus pin me hier niet op vast.

[ Voor 1% gewijzigd door Attilla op 24-11-2002 13:18 . Reden: Typo ]

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
idd, 35 dollar is echt veel..

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:51
devv05 schreef op 24 november 2002 @ 13:16:
idd, 35 dollar is echt veel..

Laatst hebben we voor een bestelling $200 verzendkosten betaald voor iets vanuit de states...waren een paar routertjes enzo
Die 35 valt echt wel mee, zeker als het ook via UPS gaat (=snel)

Op de UPS site is overigens ook te vinden of ze aan huis leveren. En op de site van de duane is te vinden hoeveel belasting je moet betalen.

Succes !

[ Voor 20% gewijzigd door Xandrios op 24-11-2002 15:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.