Toon posts:

programmaoverzicht genereren in Flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij verder helpen?

In Flash heb ik een programmaoverzicht / tijdschema gemaakt.
Dit tijdschema bevat variabele, zodat je de tijden van de evenementen makkelijk kan aanpassen.

Ik gebruik dit tijdschema als mijn template en wordt met duplicateMovieClip opgebouwd als programmaoverzicht.

Voorbeeld;
Een evenement duurt 3 dagen, er zullen dus 3 schema’s verschijnen

In dit overzicht wil ik graag een mask layer en een zoom in/out effect zetten

Dit werk echter niet omdat de gegenereerde bestanden boven mijn mask layer te liggen komen.
En bij de zoom in/out functie de krijgt de template telkens een andere naam;

duplicateMovieClip("/template", "overzicht" add i, 1+Number(i));

Dit alles wou ik oplossen door in een ander Flash document mijn template te openen met;
loadMovie("Template.swf", "_root.Target");

En daar een mask layer en een zoom in/out effect op te zetten.

Probleem;
Als ik met loadMovie mijn Template open krijg ik geen gegenereerde bestanden te zien krijg,
Zie maar één overzicht, er moeten echter 3 of meer te zien zijn afhankelijk van het aantal dagen.

Wie weet raad?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

nou, vast wel, maar je geeft wat weinig info, en het verhaaltje wat je hebt geschreven is wat moeilijk te begrijpen.
Wat dacht je van een .fla? en maybe ed versie van flash? 4/5/mx?

Verwijderd

Topicstarter
Okay de fla bestanden staan er..

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:21
Ik zou er graag naar willen kijken, hoewel ik betwijfel of ik je kan helpen, omdat ik al ruim een jaar niet meer heb "geflashed", maar ik krijg steeds een foutmelding als ik je files probeer te openen... 't was toch flash 4 niet?

Edit: nee, dus niet versie 4 |:( Kan ik je helaas niet verder helpen, ook al had ik versie 5 of mx hier gehad. Ik ben daar namelijk niet echt in thuis.

[ Voor 34% gewijzigd door inquestos op 29-11-2002 21:44 . Reden: beter lezennn ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand die iets weet?
Pagina: 1