Zit met een keuse (cq Luxe ) probleempje 
Ik moet kiezen uit 2 borden
de 1 is de chaintech Apogee 9BJF en de andere de asus P4B533 Gold edition .
de apogee heeft hele soort onboard ,vga, lan ,sound . de asus alleen sound
De andere shijnt erg snel te draaien daar integen kan ik die apogee software matig opvoerenasus alleen in bios .
Keuze is dus lastig chipsets chaintech heeft de intel 845g chipset de asus de 845 e chipset. Wat is beter
heb me een versuffing gelezen
,en dat zal wel weer niet goed zijn geweest want nu weet ik niet meer wat ik moet kiezen
de cpu die er op gaat is een intel 2.0 gig .
Bordjes zijn al aan wezig mag alleen kiezen.
Vind de chaintech erg mooi maar draai al jaren met een asus
bord ben er ook nog nooit zomaar van af gestapt.
Ik zelf vindt de asus p4t533c mooi maar ja daar zit rimmen op en dat heeft geloof ik niet zo'n lang leven meer. (Is dus ook geen keuze deze )
En ik mag alleen kiezen dus tis nogal lastig.
Ik game best wel regelmatig ,doe net als de rest muziek verstouwen en zooi .
Klooi wat met office en fotosoep en hij gaat nooit meer uit ,want ftptje hoef ik geen 2e pc voor dat draait snacht's als de rest van mijn fam wakker is in de vs.
Ik wil wel wat andere meningen weten .
Mensen in mijn omgeving roepen van alles maar ik wil van de mensen hier wel is weten wat zij zouden kiezen.
Mischien kan ik zo mijn keuze wat beter bepalen.
Ik moet kiezen uit 2 borden
de 1 is de chaintech Apogee 9BJF en de andere de asus P4B533 Gold edition .
de apogee heeft hele soort onboard ,vga, lan ,sound . de asus alleen sound
De andere shijnt erg snel te draaien daar integen kan ik die apogee software matig opvoerenasus alleen in bios .
Keuze is dus lastig chipsets chaintech heeft de intel 845g chipset de asus de 845 e chipset. Wat is beter
heb me een versuffing gelezen
de cpu die er op gaat is een intel 2.0 gig .
Bordjes zijn al aan wezig mag alleen kiezen.
Vind de chaintech erg mooi maar draai al jaren met een asus
Ik zelf vindt de asus p4t533c mooi maar ja daar zit rimmen op en dat heeft geloof ik niet zo'n lang leven meer. (Is dus ook geen keuze deze )
En ik mag alleen kiezen dus tis nogal lastig.
Ik game best wel regelmatig ,doe net als de rest muziek verstouwen en zooi .
Klooi wat met office en fotosoep en hij gaat nooit meer uit ,want ftptje hoef ik geen 2e pc voor dat draait snacht's als de rest van mijn fam wakker is in de vs.
Ik wil wel wat andere meningen weten .
Mensen in mijn omgeving roepen van alles maar ik wil van de mensen hier wel is weten wat zij zouden kiezen.
Mischien kan ik zo mijn keuze wat beter bepalen.