Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
je kunt hier gewoon een antwoord plaatsen hhor door op 'post reply' te klikken.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Oem krijg je het ram zonder shit. Brand is merk geheugen. Oem voor 200,- zal ongetwijfeld no-name zijn. Merkgeheugen is volgens mij altijd beter. Vraag aan de pc-boer welk merk het is. Zoek wat benches van dat merk zodat je hem met andere merken kkunt vergelijken
Verwijderd
Oh wat de beste merken zijn:
Hier een overzichtje met alle merken die gebenchamrked zijn op hetzelfde systeem, zo kun je makkelijk vergelijken.
http://www.overclockin.com/reviews/MemMan-Mosel/allramtested-400.gif
Hier een overzichtje met alle merken die gebenchamrked zijn op hetzelfde systeem, zo kun je makkelijk vergelijken.
http://www.overclockin.com/reviews/MemMan-Mosel/allramtested-400.gif
Wat betekent dat grafiekje? Is 't de toegangstijd zodat een langere balk slechter is of is 't de snelheid zodat een langere balk beter is ?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 05:27 schreef funksngrooves het volgende:
Oem krijg je het ram zonder shit. [/quote]Wat voor shit wordt er dan bij geheugen geleverd.
Bij Intercom Mailorder ligt 64mb PC 100 voor 99,-
Brand is 80 gulden duurder (bijna 80 procent dus)
Wat is precies het risico van merkloos geheugen, eerder kapot? niet zo snel als op de verpakking staat? slechte handleiding??
Oem krijg je het ram zonder shit. [/quote]Wat voor shit wordt er dan bij geheugen geleverd.
Bij Intercom Mailorder ligt 64mb PC 100 voor 99,-
Brand is 80 gulden duurder (bijna 80 procent dus)
Wat is precies het risico van merkloos geheugen, eerder kapot? niet zo snel als op de verpakking staat? slechte handleiding??
zonder shit is zonder verpakking, maar in een anti-statisch hoesje (je leverancier heeft dan een doos gekocht met 100 modules, en verkoopt deze los). Hierdoor is de kans groot dat een medewerker ze door de handen gehad en bij sommige zaken weet men niet dat ESD een module kan beschadigen
(GRMBL).
Bij niet OEM geheugen zitten de modules stuk voor stuk in de verpakking en mag er nix mee aan de hand wezen.
Een handleiding zal je bij geheugen niet aantreffen denkik (ik heb geen ervaring met merkgeheugen
). En de levensduur van geheugen bij beide gelijk -> heel lang.
Bij niet OEM geheugen zitten de modules stuk voor stuk in de verpakking en mag er nix mee aan de hand wezen.
Een handleiding zal je bij geheugen niet aantreffen denkik (ik heb geen ervaring met merkgeheugen
Alleen: DE GROETJES
Pagina: 1