Toon posts:

Report topic... waar gaan die heen?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak al een gebruik van de report topic ipv SM, maar is dat wel goed en waar komen ze nou aan?
Is het niet een idee dat ze gewoon in SM gepost worden? Want ik zie door de bomen het bos niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Topic Reports komen in het topic zelf, en mods zien in de topiclijst dmv een icoontje dat er een report ligt. Wat maakt het uit dat je niet meer ziet of een topic al gereport is? Een mod ziet toch maar 1 icoontje, dus het zal alleen maar duidelijkheid scheppen wanneer hij meerdere keren uitleg ziet lijkt me.

Denk dat het na gewenning zo over is.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Report is een stuk handiger dan een melding in SM, aangezien dat handje onmiddellijk opvalt. En als mod kijk je toch minder vaak in SM dan in je eigen forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 13:26:
Report is een stuk handiger dan een melding in SM, aangezien dat handje onmiddellijk opvalt. En als mod kijk je toch minder vaak in SM dan in je eigen forum...
Snap ik, maar ik kan nu niet zien of een topic al gemeld is.

Als ik namelijk nu een topic zie wat al in SM staat, dan laat ik het verder met rust en doe ik er niks meer mee (zo hoort het ook in mijn ogen). Of het wordt dubbel gereport etc... het zou handig zijn als er een koppeling naar sm zou komen, dat je die melding maakt en dat er vervolgens een topic in sem verschijnt. Mocht het dan dubbel gereport worden, komt dat als reply eronder te staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
screenshot? ;)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 24 November 2002 @ 14:00:
[...]

Snap ik, maar ik kan nu niet zien of een topic al gemeld is.

Als ik namelijk nu een topic zie wat al in SM staat, dan laat ik het verder met rust en doe ik er niks meer mee (zo hoort het ook in mijn ogen). Of het wordt dubbel gereport etc... het zou handig zijn als er een koppeling naar sm zou komen, dat je die melding maakt en dat er vervolgens een topic in sem verschijnt. Mocht het dan dubbel gereport worden, komt dat als reply eronder te staan. :)

Een dubbele report is geen probleem, je hebt er als moderator(ik iig) geen last van :)
Je ziet dan gewoon 2 berichtjes onder elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

soort Notes, maar dan voor een topic zelf lijkt me!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

het is niet spannend hoor, je ziet het precies hetzelfde als een 'normaal' topic eigenlijk...

dus gewone berichten onder elkaar (maar dan bv zonder sigs en ondertitels)

[ Voor 3% gewijzigd door LuNaTiC op 24-11-2002 16:16 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Een topicreport is ZO snel aan te maken (geen verwijzingen, geen pulldowns, geen meerdere vensters) dat je wat *mij* betreft makkelijk meerdere TR's per topic mag aanmaken (maw meerdere users die hetzelfde melden.

De keerzijde van het laten zien dat 'er' reports zijn, is de speculatie over de inhoud...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

't Grootste nadeel van TR's vind ik dat je als melder zelf niet ziet of er wat met je report gebeurd is. Een 'thnx' van een modje in een topic in SeM geeft je iig het idee dat je wat nuttigs doet; van een TR zie je niets terug.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
chem schreef op 24 november 2002 @ 16:20:
Een topicreport is ZO snel aan te maken (geen verwijzingen, geen pulldowns, geen meerdere vensters) dat je wat *mij* betreft makkelijk meerdere TR's per topic mag aanmaken (maw meerdere users die hetzelfde melden.

De keerzijde van het laten zien dat 'er' reports zijn, is de speculatie over de inhoud...
Ja ok, dat snap ik ook wel...
Maar ik kan nu in SEM zien dat het al gemeld is dan zie je ook of het afgehandeld word etc etc.

Misschien is het gewoon omdat het nieuw is hoor, maar ik vind het nu totaal niks gewoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
intoxicated schreef op 24 november 2002 @ 17:22:
't Grootste nadeel van TR's vind ik dat je als melder zelf niet ziet of er wat met je report gebeurd is. Een 'thnx' van een modje in een topic in SeM geeft je iig het idee dat je wat nuttigs doet; van een TR zie je niets terug.
dit vind ik ook wel zo, het is altijd wel leuk om te zien dat je iets goeds doet, altijd iets van bedankt enzo.

Dus ze krijgen dat icoontje gewoon voor/na de topicname in het flora te zien? zodat ze neit alle draadjes afmoetten?

IDEE:
zorg dat je je eigen note's kan zien en dat een admin daarop een replytje kan geven dat de noter alleen kan zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik heb liever dat iets beter werkt dan dat het leuker is. Als iets goed werkt wordt de rest leuker, itt wanneer iets leuk is maar de rest niet werkt :+

(oei deze moet in mijn sig)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

is de functie report topic ook ingevoerd zodat men anoniem kan rapporteren??

[ Voor 7% gewijzigd door job op 24-11-2002 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 18:31:
Dus ze krijgen dat icoontje gewoon voor/na de topicname in het flora te zien? zodat ze neit alle draadjes afmoetten?
Jup.
zorg dat je je eigen note's kan zien en dat een admin daarop een replytje kan geven dat de noter alleen kan zien ;)
Ik hoop dat je TR's bedoelt, en geen notes. Maar dat lijkt me idd best een goed idee, wanneer je op het 'handje' drukt even een linkje naar 'My Reports' erbij, waar je een overzichtje krijgt van de door jou ingestuurde TR's en een status-plaatje ( Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/Closed_off.gif of Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/Open_off.gif) van het betreffende topic. Eventueel met de naam van de moderator die je TR heeft beoordeeld.

Op die manier zien users zelf ook of mods het eens zijn met de ingestuurde TR's. Wanneer een user bijvoorbeeld ziet dat veel van de door hem ingestuurde TR's niet resulteren in een slotje op dat topic, moet hij eens bij zichzelf te denken gaan of hij niet 'mierenneukt'. Dat kan er dan toe leiden dat zo'n user minder nutteloze TR's instuurt, en dat scheelt een mod weer veel onnodig topic's reviewen. :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Volgens mij werkt het voor geen meter want ik heb vanmiddag een topic gereport in een forum met een zeer snelle mod (ik praat hier over binnen een minuut een SM afhandelen) en daar is nu nog niks mee gebeurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Azrael schreef op 24 November 2002 @ 20:19:
Volgens mij werkt het voor geen meter want ik heb vanmiddag een topic gereport in een forum met een zeer snelle mod (ik praat hier over binnen een minuut een SM afhandelen) en daar is nu nog niks mee gebeurd..
Mods zitten niet de hele dag op F5 te rammen, geilend op nieuwe SM topics :+
Soms kijken ze net in de SM als jij een topic heb gepost, soms wordt er pas 12 uur later naar gekeken. Geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:48

Jaymz

Keep on moving !

Keep de HCC in mind ;)

Maargoed, één van de grotere nadelen is dat alleen de mods die in dàt forum komen het topicreport zullen zien.
Zul je zien dat die net ff niet online is / zijn, en we wel tig Globals, HGA-ers Admins en MT-ers rondlopen die dus van niks weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Jaymz schreef op 24 november 2002 @ 20:46:
Maargoed, één van de grotere nadelen is dat alleen de mods die in dàt forum komen het topicreport zullen zien. Zul je zien dat die net ff niet online is / zijn, en we wel tig Globals, HGA-ers Admins en MT-ers rondlopen die dus van niks weten :)
Daarvoor zou een overzicht voor de mods handig zijn, waarin ze een lijstje krijgen van alle Reported Topics in fora waar ze kunnen modden. Ok, dan lijkt het allemaal wel erg veel op SeM, maar zonder cutten/pasten van topicnummers etc. :)

- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:57
Ik weet niet of ik het nu wel of niet prettiger vind. Ik zie ook het liefst de reactie van de mod terug. Is het niet mogelijk om SM met Report te combineren? Dat wanneer je een Report maakt, deze automatisch als nieuw topic in SM verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

MIster X schreef op 26 november 2002 @ 00:05:
Ik weet niet of ik het nu wel of niet prettiger vind. Ik zie ook het liefst de reactie van de mod terug. Is het niet mogelijk om SM met Report te combineren? Dat wanneer je een Report maakt, deze automatisch als nieuw topic in SM verschijnt?

Nope.

Helaas verschijnen de report icons niet in de AT-lijst ivm performance vs. rechten :/

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1