Toon posts:

welke videokaart bij het systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen wordt naar de FAQ doorverwezen die hier naar vraagt, maar ik heb daar mijn vraag niet beantwoord gezien.

Ik heb nu een duron 900 met 384mb ram (minstens pc100) en een raid setje van 4x 4500rpm schijven gestriped. Koeling voldoende. Nu heb ik echter een videokaart probleem: een gf2-mx. Da's natuurlijk niet genoeg. Maar ik heb slechts een 2 speed agp slot. Wat voor kaart kan ik het beste aanschaffen?

Zelf dacht ik aan een gf4-mx. De naam is misschien vernaggeld, maar de prijs-prestatieverhouding is wel goed.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Verwijderd

ik zou ook voor de gf4 mx 440 gaan.
een snellere kaart heeft toch geen nut in je systeem.
ik heb ook een gf4 mx 440@ 340/465 in een amd athlon xp1800@2000 en het is beter dan een radeon 9000 pro, natuurlijk niet in 3d mark maar in ut2003, quake3, mohaa,... heb ik hogere fps. dus ik zou voor de gf4 mx gaan.

Verwijderd

''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 3

Hier kun je het denk ik het best vragen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik zou dan ook wat doen aan die duron 900... is ook niet echt de snelste meer ;) Misschien niet het advies waar je om vroeg, maar straks heb je een snelle grafische kaart en dan blijken spellen nog steeds niet goed te draaien vanwege die duron...

Maar voor een grafische kaart kun je ooknog kijken naar een geforce 3.. die kun je volgens mij wel redelijk goekoop krijgen nu, en die zijn weer een stuk sneller en geavanceerder dan die gf4mx (wat eigenlijk gewoon een gf2 is)

Verwijderd

''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 3

En het kan ook geen kwaad om zelf eens wat te gaan uitzoeken, aapnootmies. Als ik jouw historie bekijk hier wordt ik niet vrolijk, er wordt hier van je verwacht dat je je vragen en problemen niet zomaar dumpt en eerst zelf eens aan de slag gaat.

Dit topic is gesloten.