[winXP]: hoe krijg ik registergegevens tòch weg?

Pagina: 1
Acties:

• passer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:24
Volgend probleem:
Ik heb F-secure als Virusscanner. Reeds verschillende keren geïnstalleerd tot enkele dagen ik dit weer moest doen (nieuwe HD gestoken)
Als F-secure geïnstalleerd is, krijg ik steeds twee icoontjes in de systray en dit maal stond er ééntje met een rood !
Klik ik erop dan krijg ik slechts: malfunction.

Dus opnieuw installeren, maar dit lost niets op. Malfunction blijft staan...

Dus probeer ik achtereenvolgens: in software deinstalleren, dan nog maar eens met norton cleansweep deinstalleren, terug opstarten en de map F-secure wissen, regscrubXP de zaak laten opkuisen, idem norton cleansweep en dan naar het register.
De meeste 'F-secure'- sleutels kan ik wissen, maar dan kom ik bij Hotkey_local_machine\System\Controlset001\Enum\Root\LEGACY_FS_REC Druk ik hier op delete dan zegt hij dat er een fout is opgetreden bij het verwijderen van de sleutel... en sleuteltje blijft staan...
Doe ik het bij een waarde ervan dan krijg ik de boodschap: 'kan niet alle waarden verwijderen' :?

En nu .... ?

Kent iemand een gummetje?

[ Voor 2% gewijzigd door passer op 24-11-2002 11:18 . Reden: foutje ]

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50
Even met regedt32 proberen. Dan kun je in het menu de security op die sleutel zien. Voeg jezelf toe en je kunt hem waarschijnlijk wel verwijderen (denk ik ;) )

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• passer
Bockelaar schreef op 24 November 2002 @ 11:18:
Even met regedt32 proberen. Dan kun je in het menu de security op die sleutel zien. Voeg jezelf toe en je kunt hem waarschijnlijk wel verwijderen (denk ik ;) )
Stefan,
dank voor je snel antwoord, maar ik voegde zowel mijn eigen naam (zit op een standalone en ben enig gebruiker ervan) als 'administrator' toe aan de machtigingen, maar hij weigert nog steeds...

• passer
Hé, Bockelaar, je zette me op het goede spoor:

Na vorig bericht ging ik toch nog wat rondsnuffelen, ontdekte dat je ook bij administrator 'volledig beheer' kon aanklikken, deed dit en sleuteltje liet zich rustig verwijderen!

thanx ! ! :) :)

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:50
Het is inderdaad wel handig om full controll aan te zetten als je beveiligde sleutels wilt verwijderen ;) :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...