[XP] Pijltjes weg in startmenu *

Pagina: 1
Acties:

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 20:34

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Ik heb een heel raar probleem. Op een van mijn PC's zijn gisteren de pijltjes in het startmenu en programma menu's verandert in hokjes. Die hokjes zien er net zo uit als wanneer Word een lettertype gebruikt waarin die letter niet bestaat. Het rare is dat de pijltjes wel werken in het 'rechtermuisknopmenu" op het bureaaublad.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Win XP SP1, sorry...

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:57

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

He, die fout heb ik ook sinds vandaag, Ook XP SP1. Was net diverse software aan het installeren maar kan niet achterhalen wat dat nu is...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Ik heb geprobeerd wat te rommelen met lettertypes, ik heb alle lettertyoes vervangen door degene die op de XP CD staan, maar dat heeft niet geholpen...

Ik begrijp echt niet waar dit vandaan komt. Het enige wat ik gisteren aan mijn PC gedaan heb is Defrag en het installeren van MoHAA.

Zijn er meer mensen die dit aan de hand hebben (gehad)?

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik heb vandaag ook software geïnstalleerd (géén MoHAA) maar ook een Windows Update gedaan, misschien dat dat ht probleem is ?

• mr_obb

mr_obb

Lakse Perfectionist

Topicstarter
Volgens mijn installatiegeschiedenis op windowsupdate.com heb ik gisteren geen updates geinstalleerd op deze PC. Dat klopt, want ik heb er vandaag wel 2 geinstalleerd.

Ik heb ook een paar programma's verwijderd, voordat ik ging defragmenteren.

Het rare is dat het ineens opkwam toen mijn broer ingelogd was en toen ik vanmorgen inlogde was het bij mij ook zo. Mijn virusscanner ziet nog geen virussen en ik heb net de laatste update opgehaald, dus daar zal het niet aan liggen.

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik meen mij te herinneren dat ie vandaag vroeg of ik de nieuwe "updater" van MS wou installeren. Ik weet nu echter niet of dit nu voor of na het probleem was. Ga morgen waarschijnlijk een (zo goed als) clean install doen en dan maar eens verder kijken...

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:13
Ik heb het ook.

Een XP machine die aanlogt op een 2k domein. Op betreffende machine doet het probleem zich onder alle accounts voor en op andere machines is er niets aan de hand.

Het vreemde is, dat het pijltje op zich "werkt", want op andere plekken in Windows en zelfs op andere plekken in het Start Menu staat het pijltje er wel gewoon.
Sinds ik dit probleem heb, heb ik Outlook een net zo vaag probleem, op de plek in je mappenlijst waar naast je inbox altijd in het blauw staat hoeveel ongelezen mail je hebt, staat nu een soort blauw kruis.

Ik snap er weinig van :?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Pagina: 1