min puntjes van Red Alert2

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik mis nog 3 dingen in Red Alert2:
1)Je kan geen gate's bouwen.
2)Je kan geen geld/units aan je allie's geven(Is tegenwoordig een standaart optie in RTS games)
3)Ik mis de mine layer van red alert.

Thy will see the light...

• Meuk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2025
geen T C P / I P support !!!

Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 18:27 schreef Meuk het volgende:
geen T C P / I P support !!![/quote]Dat meen je toch zeker niet!!!!
{Kheb het spel zelf nog niet}

Less = more

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Jah RA2 support alleen IPX/SPX volgens mij :( ... Ik heb nog niet online gespeeld (eerst single player afmaken :) ) dus ik weet niet of het iets uitmaakt maar volgens mij is IPX nogal veroudererd ...

* Bomberman weet geen reet van netwerk protocollen >:) ...

PC Specs

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Het kent alleen IPX voor netwerk en TCP/IP voor inet, heb nog een ander "minpunt":
Het doosje, die 2e CD krijg je der niet fatsoenlijk in/uit!

Verwijderd

Ik vind de scrollrate te langzaam (zelfs als ie op MAX staat)

Het lukt mij niet om zowel 1024*768 en FULL SCREEN te spelen. 800*600 werkt uitstekend. Heb wel de laatste drivers.

• Speedy
  • Laatst online: 14:17
Ik vind het idd ook kut dat dat multiplayer zo slecht is uitgewerkt, allemaal moeite via WOL enzo voor je kan spelen :r
Die mijnen legger mis ik niet, wel een snel jeepje.

Flickr | Lego collectie

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Balans van het spel is niet best. Een kudde Prismatanks of een kudde Armagedontanks zijn vrijwel niet tegen te houden.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 14:15
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 19:51 schreef Mischa het volgende:
Ik vind de scrollrate te langzaam (zelfs als ie op MAX staat)[/quote]klik midden op het veld eens op de rechter muisknop en houd die ingedrukt. versleep dan je muis. dit gaat echt niet te langzaam.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nadeel vindt ik dat sommige dingen te snel kapot zijn... als je een keer met 5 van die apocalypse tanks rusht heb je een halve basis plat...

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

2 letters: <H3>AI</H3>

Zegt genoeg d8 ik zo.
+ JE kan NIET allien in Skirmish.
Dat was juist zo tof in TA

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Scrollt het niet snel genoeg??
Hou dan maar eens je rechtermuisknop ingedrukt en beweeg maar met je muis, dat gaat een stuk sneller:)

Prism Tanks zeer zwak, dus snel te slopen, je moet ze voordat ze bij je basis zijn slopen.
Apocalypse tanks zijn een ander verhaal
, maar tank destroyers werken erg goed.
Allies moeten het sowieso niet van brute kracht hebben, meer van hun intelligence, spies en chronolegionnaires.

Verwijderd

Het aller jammerste vindt ik dat als je met 3 spelers in Skirmish bent, de computer elkaar niet meer aanvalt! Dat was juist zo grappig.

En de Allies zijn veel sterker, jammer.

Ik heb veel meer moeite om met de Sovjets tegen Allies te spelen dan andersom (in Skirmish).

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Het plaatje van Mission Acomplished zuigt zeer zwaar.

Rush

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

die grafix, die zijn bagger, maar daarvoor heb ik dat spel niet, ik heb em voor de gameplay

ik kan niet wachten op Dune 3

• X-Terminator187
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Er zijn veel te weinig single player missies (stuk of 6 bij Allies), heb je dus zo uitgespeeld :(.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:16 schreef X-Terminator het volgende:
Er zijn veel te weinig single player missies (stuk of 6 bij Allies), heb je dus zo uitgespeeld :(.[/quote]Volgens mij moet jij terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik weet niet precies hoeveel het er zijn, maar ik dacht 10 of 11 aan elke kant. Misschien dat iemand anders het exacte aantal kan geven...

• Robert
  • Laatst online: 28-01 08:08

Robert

You have your answer..

het zijn zo rond de 12 volgens mij bij elke side.
Weet ook niet precies.

Maar het lijken er wel wat minder idd omdat je ze zo snel speelt.

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• X-Terminator187
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 14:20 schreef Evert het volgende:
Volgens mij moet jij terug naar de basisschool om te leren tellen. Ik weet niet precies hoeveel het er zijn, maar ik dacht 10 of 11 aan elke kant. Misschien dat iemand anders het exacte aantal kan geven...[/quote]Ieder level wordt toch ge-autosaved aan het begin? Ik tel maar 6 saves.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Twilight Burn
  • Laatst online: 12-11-2025
der is maar 1 autosave, die savet der de hele tijd overheen

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ik weet het, tis een beetje een oud topicie maar de titel slaat wel ERg goed aan op mijn probleem
ik heb namelijk 1 heel erg groot prob en ra2 dat er al een tijdej inzit vannaf ra12 ofzow

het probleem is dat het ZEEEEER irritant is dat je horizontaal 2*VERDER schiet als vertikaal!!!

maar dat LIJKT!!!!! alleen maar zo.....want in werkelijk het is het even veer alleen is het eeld gewoon uitgerekt!!!!

kijk maar is naar de minimap en dan naar het hoofdscherm
Klopt geen tiet van

meer mensen die zich hier aan ergen?

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:45
misschien een eigen topic voor kenne maken of de search gebruiken?

Strava | AP | IP | AW

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

In de search heefft niemand het over verticaal en horizontale verschille, vand aar dat ik er over begin

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 18:20
ehhhh :?

Nee.

Niet echt als ze maar dood gaan >:)

Verwijderd

Bij het spelen over een netwerk (100Mbit) met dan 3/4 personen sterft het spel langzaam af. Je bent een tijdje bezig en er wordt steeds iemand gedisconnect. Das :r

Inderdaad is het jammer dat je bij scirmisch niet kan allien met de comp. Dus bij vijf brutals ben je constant bezig om geld te verzamlen en je basis te bewaken. Maar dan ook echt constant.

Verder:
Bij het random maken van een map zit er altijd water in de map (of een rivier). Dat is :r
En als je kiest voor een v. large kaart valt de grote toch weer zwaar tegen. (evenals het te verzamlen geld)....

Voor de rest: het is net als schaken, het is verslavend!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Kan iemand even GOED kijken naar dat horizontale/verticale verschijnsel het is namelijk bestwel irri en als meer mensen er last an e hebben moeten ze bij westwood gewoon even aanpassen niet zo ingi lijkt me

ps als ik probeer bijv Žs ochtens te typen dan word die komma steeds een Z??? mhoeaklandat?

Verwijderd

wat zeuren jullie allemaal echt! koop gewoon de add-on yuri's revenge, dan ben je meteen van al die problemen af en van al dat gezeur!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Op donderdag 25 april 2002 13:06 schreef HavocChamp het volgende:
wat zeuren jullie allemaal echt! koop gewoon de add-on yuri's revenge, dan ben je meteen van al die problemen af en van al dat gezeur!
das nie waar keb yuri

maar ff offtopic die pctv kan je daaarmee direct in divx capturen?

Verwijderd

Op zaterdag 04 november 2000 19:55 schreef Ecteinascidin het volgende:
Balans van het spel is niet best. Een kudde Prismatanks of een kudde Armagedontanks zijn vrijwel niet tegen te houden.
wel met een eigen kudde prima tanks en armagedon tanks ;)

en elke unit heeft wel een zwakte punt..

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:24

bennierex

Pilot_Z

Op donderdag 25 april 2002 13:06 schreef HavocChamp het volgende:
zit daar TCP/IP support in dan? (voor netwerk)

• ko9
  • Laatst online: 07:29

ko9

Op donderdag 25 april 2002 13:28 schreef bennierex het volgende:

[..]

Nop :(

En ik probeer het nog regelmatig, maar krijg hem hier via IPX op geen manier aan de gang :'(

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-01 17:05
Op donderdag 25 april 2002 15:51 schreef ko9 het volgende:

[..]

Nop :(

En ik probeer het nog regelmatig, maar krijg hem hier via IPX op geen manier aan de gang :'(
Wat voor windows gebruik je dan? Bij mij onder win98se werkt het wel.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 12:51 schreef Snijboon het volgende:
Kan iemand even GOED kijken naar dat horizontale/verticale verschijnsel het is namelijk bestwel irri en als meer mensen er last an e hebben moeten ze bij westwood gewoon even aanpassen niet zo ingi lijkt me

ps als ik probeer bijv Žs ochtens te typen dan word die komma steeds een Z??? mhoeaklandat?
dat horizontaal/verticaal prob wat jij noemt is geen probleem. dat komt door het isometrische view.
maar de afstand blijft gelijk dat je schiet. je rijdt over de afstand ook ff lang.
en als je het wel weer recht van boven wil zien ga dan ra1 of minder spelen.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:28 schreef bennierex het volgende:

[..]

Ik las laatst hier ergens dat er tooltjes zijn die je IPX verkeer over een IP netwerk kunnen sturen.
Een soort IPX2IP zeg maar.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Op zaterdag 04 november 2000 19:55 schreef Ecteinascidin het volgende:
Niet mee eens. Kom jij maar aan met 10 prismatanks en dan couter ik ze met 8 mirage tanks. Doe maar een test om te kijken wie er dan nog wat over heeft.

okay, armageddon tanks zijn wel heel bruut, maar langzaam en ook goed te couteren met een combo normale tanks (decoy) en mirages.

Just my 2 cent hoor. Oplettendheid is key hier denk ik. Kijk allies hebben de spy satelite, iets dat een echt voordeel is. Echter, je hebt die info wel nodig voor het geval dat je enemy even met 5 kirnovs langskomt. Je moet dan toch al een behoorlijk end van je basis af gaan lpen schieten anders ben je de loel.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
HET mest smerige, tegenvallende en schrale minpunt van Red Alert 2 vond ik het slappe verhaaltje. Gelukkig maakt Yuri's Revenge het een klein beetje goed.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

mijnen! dat was zo cool
bijna je hele basis me mijnen omsingelen
fo de basis van de vijand omsingelen >:)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik vond de 'feel' van ra1 ook beter dan van ra2.

Het had gewoon iets, niet nader te verklaren. Het hitpointsysteem klopte gewoon helemaal en bij ra2 voelt het hitpointsysteem iets minder natuurlijk aan.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Overall standaard RA2:
1) Maps hebben niet echt de mogelijkheid om een leuke basis met walls etc. te bouwen vanwege de hoogte verschillen in de maps en de te kleine vrije oppervlakte.
2) Maps zijn veels te klein.
3) Concrete walls zijn veels te slap.
4) Soviet AI kan spies maken en meerdere "single units"
5) CPU speler cheat een beetje TE erg op HARD. Schroef dan de AI op bij difficulty level ipv de bouw-wachttijd omlaag.
6) AI is te dom. CPU laat units wegrotten in eigen kamp, stuurt keer op keer zelfde units in te geringe aantallen, reageert nauwelijks op aanvallen op het kamp.

Overall Yuri:
1) Harvesters van Yuri side zijn geldverslinders. Voor je het weet heeft heel Yuri de map leeggeroofd met 10+ harvesters.
2) Yuri side is te defensive door teveel mind control buildings.
3) Soviet Boris is origineel en stoer
4) Allied Bazooka infantry is slap
5) Yuri heeft maar 1 navy vessel (op hovercraft na dan).

In alle versies:
1) Geen high-end powerplant beschikbaar voor de allies, hele basis komt vol te staan met powerplants.
2) Weather Storm kiest bijna altijd voor de weapons factory.
3) Kirov's zuigen, te langzaam, te sterk.
4) CPU doet geen invasies met hovercrafts op maps met eilanden.
5) Tegen de CPU een zwarte cloud over je basis leggen heeft geen enkele zin, CPU cheat er wel doorheen.

zal er nog wel een paar missen.

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 13:39
over dat netwerk probleem

moet je ff je settings na kijken je versie op de hoogste zetten en niet op automatishc

Verwijderd

als je netzo lekker aan winnen bent en de ander gooit snel de kabel eruit
is gewoon kut
en euh reconnecting error zoiets heb je ook opeens wel eens ( ikke dan ) is irritant

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
Ik weet zo uit me hoofd echt geen (erge) minpunten hoor. Red Alert 2 is gewoon een heel cool spel 8-)

The devil is in the details.

Verwijderd

en euh reconnecting error zoiets heb je ook opeens wel eens ( ikke dan ) is irritant
Tell me about it! Dan dondert ie je gewoon uit ra.
Voor de rest is het spel vrij gebalanceerd. Alleen die Yuri kan soms echt verdomd sterk zijn met die mind control dingen. Speel het spel nog dagelijks online! Heel verslavend!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:54

Wiebbe

<none />

Op vrijdag 26 april 2002 14:17 schreef Gordijnstok het volgende:
Overall standaard RA2:
1) Maps hebben niet echt de mogelijkheid om een leuke basis met walls etc. te bouwen vanwege de hoogte verschillen in de maps en de te kleine vrije oppervlakte.
2) Maps zijn veels te klein.
3) Concrete walls zijn veels te slap.
4) Soviet AI kan spies maken en meerdere "single units"
5) CPU speler cheat een beetje TE erg op HARD. Schroef dan de AI op bij difficulty level ipv de bouw-wachttijd omlaag.
6) AI is te dom. CPU laat units wegrotten in eigen kamp, stuurt keer op keer zelfde units in te geringe aantallen, reageert nauwelijks op aanvallen op het kamp.

Overall Yuri:
1) Harvesters van Yuri side zijn geldverslinders. Voor je het weet heeft heel Yuri de map leeggeroofd met 10+ harvesters.
2) Yuri side is te defensive door teveel mind control buildings.
3) Soviet Boris is origineel en stoer
4) Allied Bazooka infantry is slap
5) Yuri heeft maar 1 navy vessel (op hovercraft na dan).

In alle versies:
1) Geen high-end powerplant beschikbaar voor de allies, hele basis komt vol te staan met powerplants.
2) Weather Storm kiest bijna altijd voor de weapons factory.
3) Kirov's zuigen, te langzaam, te sterk.
4) CPU doet geen invasies met hovercrafts op maps met eilanden.
5) Tegen de CPU een zwarte cloud over je basis leggen heeft geen enkele zin, CPU cheat er wel doorheen.

zal er nog wel een paar missen.
jij speelt niet echt genoeg Yuri volgens mij,
ten eerste je eerste punten zijn wel ook, kwestie van smaak, en vooral voor skirmish mensen, (veeels te makkelijk voor mij) maar daarna ga je toch beetje de fout in,

yuri defensive? das alleen een gezicht als je redelijk nieuwe bent, yuri is juist een aanvals partij, als ik met 10 yuri's 2 master minds, 5 magnetrons kom, en 3 gattlings, stop jij dat maar eens! makkelijk, snel en nog errug sterk ook.. Mensen gebruiken Yuri voor defensive, maar dat zou je eigenlijk nie moeten doen

Allied bazooka slap? LOL! moet jij eens kijken wie er winnen, 2 GGI, of 3 rhino's, nou ik weet het antwoord wel..

Walls zijn nutteloos, hebbie niks aan, geld verspilling en verspilling van je tijd!

Power voor de allies :P
enige waar je echt nodig voor hebt is Weather, en dan heb je er nog maar meestal (+purifier) iets van 5 a 6 nodig, prism towers? doen we nie aan!.

Kirov zijn idd errug langzaam, eigenlijk alleen leuk om schijnaanval te doen, verder nie echt boeiend.

als je goed speelt met allies&soviet zorg je ervoor dat je altijd zowat naast het ore field refinery's heb staan, anders ben je nogal de lul, en gaat het errug sloom..

nou heeft de CPU inderdaad heel wat op aan te merken, alleen heb ik nog nooit de cpu meerdere Super units zien maken, of soviet spies??

en tja, de weather storm maakt de rest amper stuk kwa damage, power, wep facs, en refinery's zijn allemaal stuk, ref alleen als ze in center zitten, power altijd, Supers kost 2x weather (of nuke/Dominator) en con yard ook.

Maps te klein, tja ik speel alleen maar 1vs1 en 2vs2, dan gaat het zo snel, heb je maps nie echt in de gaten.

Maarja, yuri is in mijn opzicht een erg goed Strategy spel, snel leuk, en op inet aardig moeilijk soms. Jammer van de TCP/IP ondersteuning, mis ik idd op lans, maar verder toppie spel.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

hm Gordijnstok, hoelang speel jij ra2 al?

Veel van je argumenten maak nou niet echt "sense".
voorbeeld1
"5) Yuri heeft maar 1 navy vessel (op hovercraft na dan)."
Die boomer is toevallig wel meteen een van de irritanste naval units, met ze stealth ability kan ie opeens achter je base opduiken paar buildings slopen en em weer peren. Die dingen zijn echt goed voor hit and run.

voorbeeld2
"Kirov's zuigen, te langzaam, te sterk."
Je zegt het zelf al, te langzaam, je haalt ze zo uit de lucht met een battlefortress vol geladen met rocket gi's of 7 van die gatling karretjes.

voorbeeld3
"1) Geen high-end powerplant beschikbaar voor de allies, hele basis komt vol te staan met powerplants."
In multiplay heb je ook niks aan die nukepower plant van de soviet, als ie de lucht in gaat neemtie je hele basis ook mooi mee. Bovendien heb je toch niet zoveel power nodig voor verdediging want die is compleet waardeloos, op france cannon na dan.

voorbeeld4
"3) Soviet Boris is origineel en stoer"
Boris vind ik persoonlijk de minst handig hero unit. Yuri prime kan zo buildings sellen, tanya kan je ook in een ifv proppen er mee in een base karren van de enemy en ze halve base opblazen maar voordat die migs van boris er zijn......

Verder heb je wel een paar goeie punten, de ai cheat idd als een *&@*&#@*&#. En multiplay online is ook niet alles.

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 03:42 schreef Wiebbe het volgende:
Walls zijn nutteloos, hebbie niks aan, geld verspilling en verspilling van je tijd!
wat als iemand meteen in het begin met engineers naar je mcv gaan dan,
inklappen?
nee want dan heb ik er al een spin in :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 25 april 2002 13:28 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

wel met een eigen kudde prima tanks en armagedon tanks ;)

en elke unit heeft wel een zwakte punt..
Noem dan eens een zwak punt van die chrono soldaten. Weet de naam niet precies, maar die kunnen "units weggummen ;) ". Als ik er 10 maak, die in een auto gooi, dan zijn ze onverslaanbaar

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21
Ik kan het niet meer spelen... het duurt ten 1e een half uur voordat de set-up gestart is en daarna als ik het spel wil spelen krijg ik een "internal error" :'(

(en ja... hij's legaal :) )

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-01 21:19

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

In multiplayer (ipx) als je 1 langzame computer er tussen hebt zitten dan wordt alles afgeremd tot ~ongeveer~ het niveau van de langzaamste met als gevolg dat de slow pc soepel draait en de snellere heel haperig.
Pagina: 1