[FP] Troubles?

Pagina: 1
Acties:

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-03 17:58
http://users.pandora.be/pieterbelmans/Printscreen.jpg
sorry, ik moet een keer de img tag bekijken van GoT 8)

Deze printscreen toont mij de Frontpage zoals ie er nu al 2 dagen uitziet bij mij. Als je ook printscreens wil van andere pagina's van de FP, zeg het me maar, maar zoals jullie merken, dit is niet de tweakers.net die ik gewoon ben |:(

Skat! Skat! Skat!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Ziet er vaag uit ja.. standaard oplossingen al geprobeerd: koekjes en cache legen enzo?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

en CRTL-F5 gebruiken dit zit er uit als een pagina met een aaantal missende scripts :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• coubertin119
Het is al opgelost, maar niet volgens een van jullie oplossingen, is tweakers.net zelfherstellend? :+

Skat! Skat! Skat!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

coubertin119 schreef op 24 november 2002 @ 16:11:
Het is al opgelost, maar niet volgens een van jullie oplossingen, is tweakers.net zelfherstellend? :+
Dat effect krijg je als je 't stylesheet mist, ws. heeft je browser dat ding nu wel van de server af getrokken :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• coubertin119
Kan een browser ettelijke keren (lees 2 dagen) een stylesheet missen? ook als ik enkele keren op Vernieuwen heb geramd? :S

Skat! Skat! Skat!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

coubertin119 schreef op 24 November 2002 @ 18:06:
Kan een browser ettelijke keren (lees 2 dagen) een stylesheet missen? ook als ik enkele keren op Vernieuwen heb geramd? :S
Ik heb begrepen dat sommige IE-users dat probleem wel 's hebben, ook na veel F5-geweld. ;). Ook op GoT en andere sites met CSS'jes. Met Mozilla en Konqueror heb ik er nog nooit last van gehad.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Ethnocentrix
  • Laatst online: 11-03 06:48

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

1e site die niet compatible is met de meest gebruikte browser ter wereld }:O

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

DeaTH-MeTaL schreef op 24 November 2002 @ 19:26:
1e site die niet compatible is met de meest gebruikte browser ter wereld }:O
Onzin. Dat IE soms wat CSS'en laat liggen is helemaal geen fout van T.net of welke site dan ook.

- Pastor Richards @ VCPR

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

coubertin119 schreef op 24 november 2002 @ 18:06:

Ctrl-F5 doet te truc bij ontbrekende stylesheets. Gewoon "vernieuwen" neemt de stylesheets niet mee, ook niet als je het 2 dagen achter elkaar probeert ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

• coubertin119
Enne, 3 reboots ertussen, en steeds blijven missen? :? (die 3 reboots waren om m'n geheugen te lozen, niet om tweakers.net juist te krijgen, een uurtje photoshoppen is slopend voor een pIII vinnek :+)

Skat! Skat! Skat!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Bij een reboot wordt het cache (standaard) niet leeggegooid, dus ook dan laadt ie geen nieuwe stylesheets nee :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• coubertin119
Maar ik heb m'n cache niet geleegd, en toch is t.net juist gekomen :?

Skat! Skat! Skat!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 15:43

Arfman

Drome!

Ik heb er ook last van sinds een half uur ofzo .. cookies legen, cache legen, rebooten: helpt niets. 2 PC's hier, IE 5.5 en IE 6 SP1, zelfde effect. 2 OS-en ook nog (W2K en WXP), op 2 verschillende machines.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• constantino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik heb de hele dag ook al last van. Lijkt me een beetje toevallig. Mss eens restarten
Pagina: 1