aopen dvd 1648 amh leest geen dvd?

Pagina: 1
Acties:

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Dze speler gebruik ik i.c.m. win xp pro, maar sinds een paar maanden kan ik geen dvd meer draaien.
Telkens als ik er een dvd in prop, zegt ie dat het mediumtype ongeldig is, en dat ik maar een andere disc moet plaatsen.
Xp herkent deze drive wel, en een gewone cd leest ie perfect, maar dat eerste dus niet.
Heb al bij apparaatbeheer gekeken, dma staat aan (Secundary master), en heb al een nieuwe firmware van aopen af gepeuterd, maar helaas zonder resultaat.
Ik gebruik powerdvd XP, en die werkte altijd ok.

Iemand enig idee wat dit voor onzin is? :?

By the way : een fijne format haalde helaas ook niets uit kwam ik van de week achter :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Banshee op 24-11-2002 09:20 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad, met een Toshiba, bij mij werd het probleem opgelost door op te sturen :). Zit nu dus een andere in die wel goed werkt.
Maar misschien dat het aan je Regio settings ligt ofzo.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 09:28:
Ik heb hetzelfde gehad, met een Toshiba, bij mij werd het probleem opgelost door op te sturen :). Zit nu dus een andere in die wel goed werkt.
Maar misschien dat het aan je Regio settings ligt ofzo.
Keej tnx, ga ik proberen.
Weet jij trouwens of die speler 2 lasers heeft? anders zal ik een proberen die lens
schoon te maken met die speciale schoonmaak cd ofzo...
Omdat ie een gewone cd wel normaal leest ?

Verwijderd

Banshee79 schreef op 24 November 2002 @ 09:41:
[...]

Keej tnx, ga ik proberen.
Weet jij trouwens of die speler 2 lasers heeft? anders zal ik een proberen die lens
schoon te maken met die speciale schoonmaak cd ofzo...
Omdat ie een gewone cd wel normaal leest ?
Ik geloof wel dat ze 2 lasers hebben, bij mij was dus precies hetzelfde.
Wel CDRoms spelen, maar geen DVD's. Maar ik ging ervan uit dat schoonmaken geen nut had (m'n speler was nog maar 1/2 jaar oud ofzo). Dat schoonmaken zou ik btw ook niet weten hoe te doen. Maar denk wel dat er hier mensen zijn die je daar tips over kunnen geven.
(ga ernu vandoor naar de HCC)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 09:46 ]