Chieftec beugels topic door moi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:19
Ik heb een topic geplaatst over de vraag hoe die beugels werkten, hier kreeg ik keurig antwoord op en het is me dan ook gelukt dank julle allen. DAarna vroeg ik hoe je die fanholders terugplaatst. Ik krijg dat immers niet voor elkaar hoe hard ik ook duw trek of schop.

Dan krij ik vervolgens door een aantal users een verhaal van dat ik een prutser ben met een verwijzing naar de zeer bekende site watbenjedan.. Daar ben ik niet van gedient. Niet iedereen is even handig als 'menig' tweaker. Vervolgens wordt het topic gesloten door phreak met als commments:

"Tsjonje jonge"

Dat vind ik al helemaal buiten de maat. Als je dit nou een goed onderbouwt had dan had ik er geen problemen mee. Heb er zowiezo nu geen probleem mee dat het topic dicht is omdat het voor het merendeel toch al opgelost is maar ik zie toch liever een iets aardigere manier van het reageren op elkaar. Er zijn andere forums waar je veel beter geholpen wordt. Nu voel ik al aan komen dat jullie gaan schreeuwen:

"ga dan weg, ga dan daarheen etc etc" maar ik heb juist voor dit forum gekozen omdat ik dacht dat ik er wel fatsoenlijk antwoord op kreeg ook al weet ik dat er 9 van de 10 keer erg bot wordt gereageerd op zogenoemde "noob vragen". Als jullie als tweakers nou zo goed zijn, waarom staat dit forum dan bekend als een van de meest onvriendelijkste nederlanstalige forums?

Nou ja het zal wel en ik zal voorlopig geen vragen meer stellen over de chieftec kast want die ben ik volgens een user niet waardig. |:(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het was een vraag welke de search niet eens waard is, een beetje inzicht moet toch wel kunnen. Zelfs mijn broertje van 9 kan een fanholder vervangen. Als je dit niet kan dan lijkt het mij een slim idee om de plaatselijke compuboer de rest te laten doen.
Phreak vat dat samen in "Tsjonge Jonge"

[ Voor 4% gewijzigd door jadjong op 24-11-2002 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:19
Sorry dat ik nog geen ervaring heb met dat system.. sorry dat ik alles fout doe.. sorry dat ik mijn hele pc in elkaar gezet heb behalve die fanholders niet terug geplaats krijgt.. sorry dat ik leef..

waarom post ik dit eigenlijk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Niet online
Da Monkey schreef op 24 november 2002 @ 03:09:
Sorry dat ik nog geen ervaring heb met dat system.. sorry dat ik alles fout doe.. sorry dat ik mijn hele pc in elkaar gezet heb behalve die fanholders niet terug geplaats krijgt.. sorry dat ik leef..

waarom post ik dit eigenlijk
Sorry dat ik zeg dat je je beter met andere talenten bezig kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 04-10 22:50

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Is het misschien een troost Da Monkey dat ik ook niet zo'n held ben met klemveerjes of hoe die dingen mogen heten.
Steeds als ik m'n koplampen van m'n auto moet vernieuwen moet ik ook in het boekje kijken.
Niet dat het daar nu echt duidelijk instaat maar ik zie wel wat ik zeker niet moet doen.

Het is dus soms een handigheidje of slag die je ineens moet krijgen en tips kunnen daar best in helpen.
Verder kan de een heel makkelijk een schema van een schakeling lezen maar een bouwtekening is wat moeilijker. Trek je daar dus niets van aan.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind het ook een beetje flauw, ik heb ook lopen klooien met die dingen en als je het ff niet ziet kan je heel lang doorklooien!

er is nixs mis mee imho dat je het gewoon niet ziet, alleen is het wel een beetje lastig uit te leggen over internet

en phreak had ook wel wat aardiger mogen zijn... tis gewoon lullig om zo te sluiten alsof elke strontmongool het kan.. nou mijn zusje zou iig ook weken bezig zijn met een chieftec in mekaar krijgen....

[ Voor 30% gewijzigd door Bezulba op 24-11-2002 10:53 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 13:10
De reacties in dat topic had wel iets volwassener mogen zijn, ook van de mod :/

Toelichting: We lopen allemaal te zeuren dat we geen onzin replies willen, vriendelijk zijn etc. etc., maar als het erop aan komt blijft het gewoon in het oude gangetje doorgaan |:(

[ Voor 54% gewijzigd door MikeN op 24-11-2002 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het topic dicht is, is niet echt direct het probleem....
Als je dit nou een goed onderbouwt had dan had ik er geen problemen mee. Heb er zowiezo nu geen probleem mee dat het topic dicht is omdat het voor het merendeel toch al opgelost is maar ik zie toch liever een iets aardigere manier van het reageren op elkaar.
je bent echt een prutser als je die dingen er niet in krijgt
Sjonge jonge.. :X
Dit is eerder het probleem, het bot reageren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:10

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dit is dus niet van toepassing op dit topic, dus plaats het dan ook niet.

* We Are Borg gaat even topic lezen (ik had volgens mij het topic al gelezen maar daarna niet meer naar gekeken)

edit

martijnf in "Chieftec beugels hoe werken ze?"

Idd een domme opmerking die in de HK thuis hoort in totaal niet in tech. Hoe "dom" een vraag ook kan zijn (ik zeg niet dat het dat was, hou ik me buiten ;) ), maar zoiets hoeft niet. En idd, bepaalde reacties horen daar niet thuis en die zouden best een aansturend mailtje mogen krijgen. Ik heb zelf ook een keer een mail gehad van DR omdat ik wat hard reageerde op een flamer. Maar goed, wie weet heeft phreak dit gedaan, geen idee :) (denk het niet)

offtopic:
Heb ook die kast en stond ook even raar te kijken toen ik die beugels zag :D Maar goed :)

[ Voor 62% gewijzigd door We Are Borg op 24-11-2002 14:31 ]

Pagina: 1