Toon posts:

goedkoopste manier msn/icq op mobiel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat is nu de goedkoopste manier qua apparatuur om mobiel op msn of icq te komen.
Een gsm heb ik al uiteraard, met bluetooth/ infrarood/gprs.
Wat voor opties heb ik? ( natuurlijk geen laptop te groot :) )

• Dagobert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:17
een goedkope palm met een infrarood telefoon. de software zoals msn en icq is gratis te downloaden voor PalmOS

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

yup, gewoon de cheapste palm die je dan kan vinden, en dan linken via IR met je telefoon

Verwijderd

Topicstarter
hmm cheapste is zo'n palm zire zover ik even kan zien maar die heeft maar 2 mb is dat wel genoeg???

• Dagobert
ik heb zo'n oude palm m100 met 2 mb en dat is prima voor icq en msn. telefoon ervoor ff inbellen en klaar... je kunt er zelfs mirc voor krijgen :)

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Verwijderd

kan ook met i-mode wil je je een PDA besparen, die Toshiba kost nog maar €50 geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
nog even stomme vraag, hoe type je de zinnen, kan dat met zo'n pennetje letters aanclicken ofzo?
Ik heb nog nooit zo'n ding werkend gezien :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 02:27:
nog even stomme vraag, hoe type je de zinnen, kan dat met zo'n pennetje letters aanclicken ofzo?
handschriftherkenning

• Dagobert
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 02:27:
gewoon schrijven op de display alsof je op een stukje papier schrijft... leer je vrij snel.. en als je wilt kun je een toetsenbordje tevoorschijn toveren en daar op aantikken...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt het is me een stuk duidelijker geworden

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-02 15:05

mr_fragle

Don't forget the guide

Maar wat kost dat nou allemaal. Vooral de belkosten enzo dan. Dus hoeduur is 5 uur IRC en bevoorbeeld ?
=

And now the most interresting part of deze grot

Verwijderd

mr_fragle schreef op 25 november 2002 @ 00:25:
Maar wat kost dat nou allemaal. Vooral de belkosten enzo dan. Dus hoeduur is 5 uur IRC en bevoorbeeld ?
=
PDA weet ik niet, maar bij i-mode betaal je itt WAP niet voor de tijd dat je verbonden bent, maar voor je dataverkeer. €15 voor 5MB.

Verwijderd

Waarom inshemelsnaam msn of icq op je mobiel? Als je iemand wil spreken en je hebt je mobiel bij de hand dan bel je toch gewoon, loop je ook niet te pielen met moelijk gegevens invoeren. Okay, misschien dat het voor file transfer van jouw palm naar iemand anders makkelijk is, maar meer nut zie ik er niet van in hoor.

Verwijderd

hoe doe je dat dan via je i-mode

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 09:11:
Waarom inshemelsnaam msn of icq op je mobiel?
Vergevorderde verslaving/telefoonangst

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
het nut in mijn geval is dat ik moet communiceren met iemand die in Canada zit, kan natuurlijk wel bellen maar dat is toch wel ERG duur mobiel.
Met icq/msn/email gaat dat natuurlijk een heel stuk goedkoper

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 17:56:
het nut in mijn geval is dat ik moet communiceren met iemand die in Canada zit, kan natuurlijk wel bellen maar dat is toch wel ERG duur mobiel.
Met icq/msn/email gaat dat natuurlijk een heel stuk goedkoper
SMS dan gewoon, of ga achter een pc zitten, of bel op kosten van je baas, of.. of.. of.....

Verwijderd

Topicstarter
Tja mijn baas gaat niet de gsmkosten naar canada dokken, mijn computer heb ik niet in de trein/auto staan, sms komt helft van de tijd niet snel aan/ geen realtime contact.
Gaat puur om het mobiel zijn anders bel ik natuurlijk vast of even op de computer.

Verwijderd

www.mister-i.com
kan je msn'en zonder palmtop maar gewoon via gprs i.s.m. wap of imode :)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 11:05:
www.mister-i.com
kan je msn'en zonder palmtop maar gewoon via gprs i.s.m. wap of imode :)
heb je al ervaringen ermee? Ik wil namelijk best msn-en via wap ofzo, op mijn T68i.

Verwijderd

heb ervaring...
helaas werkt het niet altijd... vooral mensen met spaties in de eerste 4 karakters van hun naam werken niet :'(

• StanTheMan
  • Laatst online: 14-02 21:09
haha dat mister-i werkt idd wel grappig, cool, niet echt om grote gesprekken te voeren, maar het is natuurlijk wel grappig.

Maar je moet er dus wel voor dokken ??

Verwijderd

voor dokken??? volgens mij is het gratiz

• StanTheMan
  • Laatst online: 14-02 21:09
oh ja, krijg wel zo'n melding: you have 2 hours and .. hours to try.... (weet niet meer precies en nu wil ie niet meer verbinden)

maar hoe lang gebruik jij het al?
Er is namelijk zo'n mogelijk dat je 1 dollar per maand (Niet echt veel dus) kan betalen, maar waar zou dat voor zijn dan.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 17:06

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 06:59:
[...]

PDA weet ik niet, maar bij i-mode betaal je itt WAP niet voor de tijd dat je verbonden bent, maar voor je dataverkeer. €15 voor 5MB.
Damn, i-mode is aardig duur dan..
ik betaal bij Ben GPRS 1 euro voor een MB.

en 5 uurtjes aardig ircen, kom je op 1 1/2 mb ofzo..
(ligt aan aantal channels, bij mij 3 channels..)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1