I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Lijkt me niet helemaal goed, Nelske is voor mij akkoord gegaan met zijn eigen pushmessage, maar ik kan er zelf ook nog eens mee akkoord gaan
Alferdt: idd, daar staat ie
[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 26-11-2002 14:56 . Reden: [/img --> [/img] ]
Als ik trouwens binnen de pushmessage op je functie klik Nelske krijg ik niuet weer de pushmessage te zien, maar:
Hoort dat?Not allowed to see these messages (not_allowed)
Verwijderd
Flat© schreef op 26 November 2002 @ 14:15:
ff kijken dan of ik mag/kan replien
ik zie er nu trouwens twee, die van nelske staat er ook nog
en nadat ik weer reply zijn ze allebei weer weg... 't werkt nog niet helemaal lekker dus
en nu heb ik er 3... 2 van jaymz
edit3: ja, 't zijn er nu ineens weer 4
wat maf zeg
Wehehe, is net de lotto
Zoals je kon lezen, zag ik wel de knop, maar kreeg ik een foutmelding, zodra ik erop drukteRafe schreef op 26 November 2002 @ 14:17:
[afbeelding]
Lijkt me niet helemaal goed, Nelske is voor mij akkoord gegaan met zijn eigen pushmessage, maar ik kan er zelf ook nog eens mee akkoord gaan
[ Voor 5% gewijzigd door Renegade op 26-11-2002 14:23 . Reden: tekst ff iets verandert :) ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En als je je daar niet aan houdt dan krijg je...Renegade schreef op 26 November 2002 @ 14:22:
Ow, btw, dit is dus geen verzoekdraadje. Voordat iedereen begint te vragen om zo'n message bij wijze van voorbeeld
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ok, maar ik hoefde NIET akkoord te gaan met die pushmessage...Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:20:
Zoals je kon lezen, zag ik wel de knop, maar kreeg ik een foutmelding, zodra ik erop drukte
Wat is de URL om mij een pushmessage te geven? Tis om mijn sig kracht bij te zetten
Verwijderd
sdomburg schreef op 26 November 2002 @ 14:20:
Als ik trouwens binnen de pushmessage op je functie klik Nelske krijg ik niuet weer de pushmessage te zien, maar:
Hoort dat?
Hmzz, lijkt me niet nee
Klik je op m'n functie omschrijving of op mijn nick?
Ik klik dus op "( Moderator NOS)", bij alle andere links waar ik op klikte kreeg ik wel weer de pushmessageVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 14:25:
[...]
Hmzz, lijkt me niet nee
Klik je op m'n functie omschrijving of op mijn nick?
* flat gokt: http://gathering.tweakers...sert_pushmessage/$userid/Rafe schreef op 26 November 2002 @ 14:24:
[...]
Ok, maar ik hoefde NIET akkoord te gaan met die pushmessage...
Wat is de URL om mij een pushmessage te geven? Tis om mijn sig kracht bij te zetten
--Roy Goodman
Verwijderd
sdomburg schreef op 26 November 2002 @ 14:26:
[...]
Ik klik dus op "( Moderator NOS)", bij alle andere links waar ik op klikte kreeg ik wel weer de pushmessage
We zullen een bug-reportje maken
Guess again
sdomburg schreef op 26 november 2002 @ 14:22:
[...]
En als je je daar niet aan houdt dan krijg je...
Een waarschuwing
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Woei! Mag ik nu dankje pushmessage
gaan jullie dta ook in SeM doen, messages als je SeM topic is verplaatst naar crewforum, of we hebben betreffende user gebannt of eventueel zelfs we hebben''t topic op slot gedaan?
Gewoon http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/999Flat© schreef op 26 November 2002 @ 14:22:
ah, via http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/0 zie ik er 3, en via /1 zie ik er 4 ('t is trouwens die van renegade die er dan bij komt)
Als dat vol zit, heb je ondertussen wel een ban verdient
/edit
Rennie: zie sig *hint*
[ Voor 14% gewijzigd door Rafe op 26-11-2002 14:34 ]
Rafe schreef op 26 November 2002 @ 14:32:
/edit
Rennie: zie sig *hint*maar wat is die URL om mij een msg te sturen?
'T is zelfs een vrij logische url, en die gaan we denk ik maar es niet vertellen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Not allowed to send pushmessages to this user (not_allowed)
--Roy Goodman
Ik denk dat het niet uitmaakt of wij die url hebben, ik mag toch hopen dat je daarvoor modrechten nodig hebt.Renegade schreef op 26 November 2002 @ 14:41:
[...]
'T is zelfs een vrij logische url, en die gaan we denk ik maar es niet vertellen
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Nieuw soort verslaving ontdekt
gaan jullie dta ook in SeM doen, messages als je SeM topic is verplaatst naar crewforum, of we hebben betreffende user gebannt of eventueel zelfs we hebben''t topic op slot gedaan?
Als een topic naar het crewforum verplaatst is wel ja
Voor de simpelere dingen kan je gewoon de reply bekijken en is het niet nuttig een pushmsg te sturen. Kost ons ook allemaal tijd
Maar ik verwacht wel dat er in toenemende mate gebruik van gemaakt zal worden door ons ja
j_iscool schreef op 26 november 2002 @ 14:43:
[...]
Ik denk dat het niet uitmaakt of wij die url hebben, ik mag toch hopen dat je daarvoor modrechten nodig hebt.
Lijkt me wel zo handig ja
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 14:46 ]
woei, die kreeg ik ook te zien ja.....
maar om ff weer es wat serieus te vragen. Gaan er nu binnenkort ook PM berichten komen op GoT? want daar lijkt dit wel een voorloper van te zijn. Dat lijkt me namelijk helemaal niet prettig om het maar een beetje netjs te zeggen...
Verwijderd
Alfredt schreef op 26 November 2002 @ 14:46:
maar om ff weer es wat serieus te vragen. Gaan er nu binnenkort ook PM berichten komen op GoT? want daar lijkt dit wel een voorloper van te zijn. Dat lijkt me namelijk helemaal niet prettig om het maar een beetje netjs te zeggen...
Nope. PM zit al lang in React en staat niet aan op GoT
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
maar ik heb nog 1 vraag: het feit dat ik nog 4 "openstaande" pushmessages heb, maar hier gewoon kan posten, hoort dat nou eigenlijk te kunnen, of niet?
--Roy Goodman
Verwijderd
Flat© schreef op 26 November 2002 @ 14:50:
gelukkig maar
maar ik heb nog 1 vraag: het feit dat ik nog 4 "openstaande" pushmessages heb, maar hier gewoon kan posten, hoort dat nou eigenlijk te kunnen, of niet?
Wat denk je zelf
Nou zeg, ik wou ook zo'n liev pushmessageRenegade schreef op 26 November 2002 @ 14:22:
Ow, btw, dit is dus niet echt een verzoekdraadje. Voordat iedereen begint te vragen om zo'n message bij wijze van voorbeeld
Woei!
[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 26-11-2002 14:55 ]
The devil is in the details.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Renegade schreef op 26 November 2002 @ 14:53:
Ligt eraan, als je nog een ander browservenster had openstaan is dat inderdaad niet vreemd, maar als dat je enige venster was is het inderdaad wel vreemd
Zelfs dan zou ik het vreemd vinden, aangezien ik aanneem dat voor elke POST-operatie een rechtencheck gedaan wordt.
Rafe in "Akkoord schermpje ?? (Pushmessages)"Renegade schreef op 26 November 2002 @ 14:53:
Ligt eraan, als je nog een ander browservenster had openstaan is dat inderdaad niet vreemd, maar als dat je enige venster was is het inderdaad wel vreemd

tja, ik heb zelfs al 'n andere computer gepakt, en opnieuw ingelogdRenegade schreef op 26 November 2002 @ 14:53:
[ Voor 7% gewijzigd door flat op 26-11-2002 15:01 ]
--Roy Goodman
Hoe zit dat
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee joh, dan kun je altijd nog naar de bemiddelaar net zoals nu. Het gata echt nooit en te nimmer als schuldbekentenis opgevat worden (iig niet in de serieuze gevallen)Tampie schreef op 26 november 2002 @ 15:01:
Ik weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden eigenlijk. Stel je krijgt een OW, waar je het niet mee eens bent. Zodra je dan op Akkoord klikt dan ben je akkoord gegaan met die OW en dat zouden de modjes kunnen opvatten als een schuldbekentenis of een 'hij legt zich erbij neer' of whatever.
Hoe zit dat
die akkoord is gloof ik alleen dat je het gelezen hebtTampie schreef op 26 november 2002 @ 15:01:
Ik weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden eigenlijk. Stel je krijgt een OW, waar je het niet mee eens bent. Zodra je dan op Akkoord klikt dan ben je akkoord gegaan met die OW en dat zouden de modjes kunnen opvatten als een schuldbekentenis of een 'hij legt zich erbij neer' of whatever.
Hoe zit dat
en dan nog wat, ik had zojuist van ItSnows er eentje gehad met een link naar een topic, maar die kan je niet aan klikken natuurljik

ik weet niet hoe het zit met een link naar bijvoorbeeld [FAQ]de FAQ[/FAQ]
Misschien kan het knopje Akkoord dan worden vervangen door Ontvangen of GelezenAlfredt schreef op 26 november 2002 @ 15:03:
[...]
Nee joh, dan kun je altijd nog naar de bemiddelaar net zoals nu. Het gata echt nooit en te nimmer als schuldbekentenis opgevat worden (iig niet in de serieuze gevallen)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ontvangen > lijkt me wel dat 'ie sowieso aankomtTampie schreef op 26 November 2002 @ 15:04:
[...]
Misschien kan het knopje Akkoord dan worden vervangen door Ontvangen of Gelezen
Gelezen > ja, dat is misschien wel een optie...
Gewoon een knop OK (windows style) is misschien ook wel wat
dan ook een knop "Annuleren" die gekoppeld zit aan een ban scriptRafe schreef op 26 november 2002 @ 15:10:
[...]
Ontvangen > lijkt me wel dat 'ie sowieso aankomt
Gelezen > ja, dat is misschien wel een optie...
Gewoon een knop OK (windows style) is misschien ook wel wat
Sommige mensen zeggen verder te kunnen surfen; ook als je ingelogd bent?
Daarnaast zie ik meldingen dat het onduidelijk is welke berichten er bevestigd zijn, en geven linkjes errors
Kan iemand (of de betrokken personen) duidelijkheid geven over het hoe en wat?
Om het duidelijk te maken: als je bent ingelogd, kan je NIETS doen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
nog ff watchem schreef op 26 november 2002 @ 15:49:
Het is me behoorlijk onduidelijk of er nou iets misgaat of niet?
Daarnaast zie ik meldingen dat het onduidelijk is welke berichten er bevestigd zijn, en geven linkjes errors
ik kreeg net weer eentje van ItSnows (erg flauwe btw
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
ahum

Dan mag je ze naar mij doorsturen, als ze maar niet tegen Feyenoord zijn.... dan draai je bosvelt en van der vaart maar om
jachem schreef op 26 november 2002 @ 15:49:
Het is me behoorlijk onduidelijk of er nou iets misgaat of niet?
ik heb nu nog 3 messages "open" staan, maar ik merk er niets van
alleen als ik op http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/1/6233 kijk, zie ik ze
edit: 't is trouwens toeval dat de 50e, 75e en 100e post hiero van mij zijn
[ Voor 8% gewijzigd door flat op 26-11-2002 16:01 ]
--Roy Goodman
hmm, ff een vraagje over die linkFlat© schreef op 26 November 2002 @ 16:00:
[...]
ja
alleen als ik op http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/1/6233 kijk, zie ik ze
waarvoor dient die "1"
want het maakt niet uit wat er staat volgens mij
http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/aap
dan krijg ik de 3 msg's van ItSnows te zien
Flat© schreef op 26 november 2002 @ 16:00:
[...]
ja
edit: 't is trouwens toeval dat de 50e, 75e en 100e post hiero van mij zijn
en ben je ingelogd? Ik zie idd 3 unconfirmed berichten voor je en kan met niet bedenken hoe je die omzeilt zonder ingelogd te zijn?
klopt, PHP behandelt het als een boolean. app, noot mies, 1, rotjeknor - allemaal goed.Erkens schreef op 26 november 2002 @ 16:10:
[...]
hmm, ff een vraagje over die link
waarvoor dient die "1"
want het maakt niet uit wat er staat volgens mij
http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/aap
dan krijg ik de 3 msg's van ItSnows te zien
maar of er nu "aap" of "1" staat, lijkt inderdaad niets uit te maken
anders zou ik hier niet kunnen posten hèchem:
en ben je ingelogd? Ik zie idd 3 unconfirmed berichten voor je en kan met niet bedenken hoe je die omzeilt zonder ingelogd te zijn?
wat ik heb gedaan: beetje gekloot met curl en mozilla...
weet alleen niet meer precies wat, maar ik vraag me ook af of het daar echt door komt. ik denk eerder dat 't 'n glitch in the mat... ehm react is
[ Voor 101% gewijzigd door flat op 26-11-2002 16:18 ]
--Roy Goodman
hmm, maar er kan geen mogelijkheid ingebouwt worden dat je WEL kan uitloggen?chem schreef op 26 November 2002 @ 16:12:
[...]
[...]
klopt, PHP behandelt het als een boolean. app, noot mies, 1, rotjeknor - allemaal goed.
want dat lijkt me namelijk wel handig
ok, je kan ze terug lezen, maar als je van die lange teksten van ItSnows krijgt, en je hebt haast

wil ik niet zo snel op Akkoord drukken
maar aan de andere kant kan je dan weer wel topics lezen, en dat is ook niet de bedoeling
faq's hmm, en wat met de "forum faq's" dat zijn gewoon topic's toch?chem schreef op 26 november 2002 @ 16:20:
Nieuw bij volgende update: niet kunnen posten of anderzijds 'sneaky' inloggen; uitzonderingsacties (bv. logout, faq, etc.)
chem: moet ik nog proberen te reconstrueren wat ik uitgehaald heb, of komen jullie er zelf wel uit?
[ Voor 3% gewijzigd door flat op 26-11-2002 16:24 ]
--Roy Goodman
het gaat om *acties*, list_messages zou dus alle topics toe staan.Flat© schreef op 26 november 2002 @ 16:24:
dan zorg je dat users alleen nog maar topics kunnen lezen die sticky zijn ofzo... da's simpel zat op te lossen
chem: moet ik nog proberen te reconstrueren wat ik uitgehaald heb, of komen jullie er zelf wel uit?
graag, tenzij je dus 'gewoon' uitgelogd bent.
dan kan ik ff wat dingen uittesten
[ Voor 28% gewijzigd door flat op 26-11-2002 16:31 ]
--Roy Goodman
Als je dan bij je pushmessages kijkt, kun je hem alsnog accepteren:

bugje?
[ Voor 214% gewijzigd door kamerplant op 26-11-2002 16:40 ]
🌞🍃

[ Voor 133% gewijzigd door flat op 26-11-2002 16:51 ]
--Roy Goodman
DataBeest schreef op 26 November 2002 @ 16:32:
Hmmz, als je uitlogt tijdens zo'n pushmessage en je logt weer in, zie je dat hele ding niet en kun je gewoon doorsurfen.
Als je dan bij je pushmessages kijkt, kun je hem alsnog accepteren:
[afbeelding]
bugje?
en hoe log jij in/uit? Je moet iets duidelijker zijn...
't is trouwens niet zo vreemd - als jij niet ingelogd bent, hoe weet React dan wie je bent?
Vreemdchem schreef op 26 November 2002 @ 16:44:
[...]
en hoe log jij in/uit? Je moet iets duidelijker zijn...
't is trouwens niet zo vreemd - als jij niet ingelogd bent, hoe weet React dan wie je bent?
Zonet: Ik kreeg een pushmessage, had nog een replywindow open staan en replyde, wat gewoon ging.
Ik kon toen ook gewoon uitloggen en weer verder GoTten nadat ik weer was ingelogd.
Nu kan ik dat allemaal niet meer, dus ook niet uitloggen.
🌞🍃
Ik zou het doen!
1. Nelske stuurde me een pushmsg (hij beweerde dat hij ook een akkoord knop zag als hij mij pushmsgs ging bekijken, die wilde hij uitproberen)
2. Nadat Nelske mij de pushmsg had gegeven, liet ik mijn PC even zo staan (moest naar de WC
Nu blijkt dus dat Nelske een error kreeg (hier en hier), en ik heb nog altijd een pushmsg van Nelske staan, zonder dat ik er mee akkoord ben gegaan:
Roep maar als je nog wat wilt weten
/edit:
Even voor de duidelijkheid, ik ben nog altijd aan het door GoTten, met die niet geaccepteerde pushmsg. Ook als ik naar mijn pushmsg lijst heb gekeken, kan ik gewoon door gaan met GoTten. Ik heb niet uitgelogd oid, die pushmsg is waarschijnlijk 'verdwenen' toen Nelske die knop uitprobeerde.
[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 26-11-2002 17:54 ]
het is echter (zoals je kan zien - er staan nu nog 6 pushmsgs van nelske open edit: nu dus niet meer, wilde dit even editten) nog wel gewoon mogelijk om te replien in de topics die je ook kan zien als je niet ingelogd bent
niet echt 'n grote fout ofzo, maar misschien nog handig om even aan te passen
rafe: hetzelfde had ik vanmiddag dus ook
maar op 't moment dat je er eentje bij krijgt, werkt alles weer gewoon zoals 't hoort
azrael: mooi icon
[ Voor 72% gewijzigd door flat op 26-11-2002 18:03 ]
--Roy Goodman
Ok, dan wil er graag eentje van iemand anders dan Jaymz en Nelske, want die heb ik al... ik ga een verzameling aanleggenFlat© schreef op 26 november 2002 @ 17:55:
rafe: hetzelfde had ik vanmiddag dus ook
maar op 't moment dat je er eentje bij krijgt, werkt alles weer gewoon zoals 't hoort

Trouwens, als ik in mijn profiel kijk: zie ik staan dat ik 0 pushmessages heb, lijkt me ook niet de bedoeling, is dit al bekend?
[ Voor 17% gewijzigd door Rafe op 26-11-2002 18:20 ]
Verwijderd
Rafe schreef op 26 November 2002 @ 18:18:
[...]
Ok, dan wil er graag eentje van iemand anders dan Jaymz en Nelske, want die heb ik al... ik ga een verzameling aanleggen![]()
Trouwens, als ik in mijn profiel kijk: zie ik staan dat ik 0 pushmessages heb, lijkt me ook niet de bedoeling, is dit al bekend?
Hoezo? Ik neem aan dat je van jezelf wel weet hoe vaak je een push hebt gehad. Dat merk je namelijk wel
0 Pushmessages in totaal (inclusief bevestigde messages).
en ik heb er 2 (waarvan 1 onbevestigd)
Staat zo slordig
Zeg HlpDsk, jouw heb ik nog niet in mijn verzameling...
maar 't lukt nu toch niet meer om ze te omzeilen hoor
of er ging vanmiddag toevallig iets mis bij ons, of 't is inmiddels gefixed
--Roy Goodman
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Snap nog niet hoe, dat moet ik morgen ff op werk bekijken.
Waar het op neer komt is dat de hoeveelheid openstaande pushmessages wel naar beneden gaat (de counter) - maar de berichten niet daadwerkelijk worden gemarkeerd.
Niets van gemerkt, zat achter de TV
iig, toen ik GoT weer op wilde, kreeg ik Nelske's pushmessage. Ik heb nog geprobeert om een beetje met cookies te rommelen, maar elke keer als ik ingelogd was, en naar een nieuwe pagina ging op GoT, kreeg ik onvoorbiddelijk een pushmsg. Zo te zien is het dus nu erg moeiljik/onmogelijk om een pushmsg te ontwijken
Alleen die pushmsg counter in je profiel nog, die blijft nog altijd op 0 staan.
Ik zal ACM op de hoogte stellen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ja hoor kan ik welReseTTim schreef op 01 december 2002 @ 15:10:
ik kreeg net een hele leuk push message maar ik heb het niet echt gelezen wat er stond.. kan iemand het terug halen wat er stond..
om hier nog ffies 1 keer op terug te komen (dus 1 post op die push).mijn reactie uit dat topic
met een mooie naam alleen kom je niet ver...
tis geen onzin wat ik postte.. want met een mooie naam alleen kom je niet ver. denk jij als ik bedenk een naam als Tweak Your Self (TYS) bijv. leuke naam misschien maar dan ben je nog niet veel verder met wat je wil bereikn lijkt mij.. kortom het slaat nergens op vind ik..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
't is maar een gokje hoor dat je die kreeg, BalusC was zo lievReseTTim schreef op 01 December 2002 @ 15:18:
[...]
[...]
om hier nog ffies 1 keer op terug te komen (dus 1 post op die push).
tis geen onzin wat ik postte.. want met een mooie naam alleen kom je niet ver. denk jij als ik bedenk een naam als Tweak Your Self (TYS) bijv. leuke naam misschien maar dan ben je nog niet veel verder met wat je wil bereikn lijkt mij.. kortom het slaat nergens op vind ik..
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:30
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
LOL
* We Are Borg zoekt een manier om pushmessages te sturen naar LuNaTiC, dan kan hij me niet meer negeren
[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 01-12-2002 15:55 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
blijkbaar
mail dat modje danDemoniac schreef op 02 december 2002 @ 16:55:
Ik kreeg vanochtend ook zo'n pushmessage omdat ik in een 'slecht' topic gereplied had, maar nu vraag ik me af of misschien alle posters in dat topic dezelfde pushmessage gekregen hebben (dus een functie om het alle posters tegelijk een message te geven) aangezien mijn post niet echt onzinnig was.
Heb ik gedaan (al voor dat ik het hier postte), maar mijn vraag was dus of het mogelijk is om iedereen die in een topic gepost heeft tegelijk een message te sturen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Demoniac schreef op 02 December 2002 @ 16:55:
Ik kreeg vanochtend ook zo'n pushmessage omdat ik in een 'slecht' topic gereplied had, maar nu vraag ik me af of misschien alle posters in dat topic dezelfde pushmessage gekregen hebben (dus een functie om het alle posters tegelijk een message te geven) aangezien mijn post niet echt onzinnig was.
Afaik is die mogelijkheid er niet. Jouw post in dat topic kwam na een linkje van BalusC naar de policy over slechte replies. Je had dus gewoon je niets moeten posten.
Als je het met zoiets niet eens bent moet je gewoon even mailen met de mod die het message verstuurd heeft
Credits gaan uit naar Gordijnstok, die het idee van pushmessages in GvF bedacht heeft!!!!
het is zo geniaal dat je het bijna zou vergeten, maar het is verdiende lof
en dat mag bestt gezegd worden
zo goed?
[ Voor 6% gewijzigd door LuNaTiC op 03-12-2002 08:52 ]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

modjes hebben altijd gelijkDemoniac schreef op 03 december 2002 @ 08:48:
't Is alweer opgelost, ik had nog een reply gepost die ik alweer vergeten was, en dat was achteraf gezien inderdaad een dikke flame
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Wellicht een timertje inbouwen, user moet 30 sec wachten voordat ie verder kan
Forget your fears...
...and want to know more...
mja, lijkt me niet handig, als een user het vertikt om het te lezen is dat zijn/haar probleemAetje schreef op 03 December 2002 @ 22:10:
Mwah, weer zo'n "Ros op OK en gaan met die banaan" feature... Ik vermoed dat de meesten het geheel maar 1 x lezen...
Wellicht een timertje inbouwen, user moet 30 sec wachten voordat ie verder kanEen idee...
je kan toch ook niet checken of iemand zijn mailtje heeft gelezen?

Verwijderd

En aangezien er alleen een akkoord-button is, voorkom je dat users een dialoog aangaan met modjes (dialogen zijn toch overbodig, omdat GoT-moderators per definitie altijd gelijk hebben)
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 19:36:
Ow geweldig zo wordt het moedereren op dit forum nog efficienter en kunnen er elke dag nog veeel meer users met belerende vingertjes de les gelezen worden!![]()
En aangezien er alleen een akkoord-button is, voorkom je dat users een dialoog aangaan met modjes (dialogen zijn toch overbodig, omdat GoT-moderators per definitie altijd gelijk hebben)
Zucht...
Dat stel non-argumenten wordt ook weer es uit de kast getrokken. Je kan nog altijd mailen met de moderator, de pushmessage is er alleen maar om zeker te weten dat de user het bericht ziet voor ie andere handelingen op het forum verricht en dat is met mail niet te garanderen.
Sterker nog, bij mail is er niet eens de garantie dat het uberhaupt wel aankomt.
Nou das toch mooi? Beter kan niet: om mensen die per definie gelijk hebben mod te maken.Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 19:36:
Ow geweldig zo wordt het moedereren op dit forum nog efficienter en kunnen er elke dag nog veeel meer users met belerende vingertjes de les gelezen worden!![]()
Ik kan het waarderen dat je er kritsch tegen over staat en waardeer dat zelfs. Echter een paar puntjesVerwijderd schreef op 04 december 2002 @ 19:36:
• Deze discussie gaat er niet over. Het is louter een technische troubleshooting. Open dan even een topic hiervoor of open een topic over de 'overbemodding' in het algemeen
• Als je t.net echt zo vreselijk betuttelend vindt, waarom ben je hier dan?
• Moet die toon nou echt zo vreselijk cynisch? Is eigenlijk geen goede manier om een discussie in te gaan
Verwijderd
Nee daar ben ik niet voor. Wat heb je er aan om te zien dat ik al een message gehad heb?Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 10:37:
misschien een idee om het aantal pushmessages ook in je public profile te zetten, zodat iedereen kan zien hoeveel je er al hebt gehad..
Niks, ik neem aan dat de mod's de messages kunnen lezen. Dat is meer dan voldoende. De andere users hebben daar niks mee te maken.
Verwijderd
Stel je krijg zo'n bericht met u bent gebannend voor 24hr klik akoord
Kun je deze dan bewaren en later op akkoord drukken
a) de ban gaat niet pas in op het moment van akkoord drukkenVerwijderd schreef op 06 December 2002 @ 10:53:
even een ander vraagje, wat ik niet helemaal goed begreep..
Stel je krijg zo'n bericht met u bent gebannend voor 24hr klik akoord
Kun je deze dan bewaren en later op akkoord drukken
b) je kunt niet GoTten voordat je op OK gedrukt hebt. De PM blijft zolang je ingelogd bent voor je neus staan
dat vind ik ookAlfredt schreef op 06 December 2002 @ 10:46:
[...]
Nee daar ben ik niet voor. Wat heb je er aan om te zien dat ik al een message gehad heb?
Niks, ik neem aan dat de mod's de messages kunnen lezen. Dat is meer dan voldoende. De andere users hebben daar niks mee te maken.