ik wil mijn floppy drive die je normaal op je mobo aansluit. die wil ik nu eens een keer op mijn usb aansluiten. maar ik wil weten of dat kan met een controllertje of zo iets??

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.
Verwijderd
Verwijderd
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Het is ook best mogelijk om het usb protocol in te programmeren in de mcu, als je een beetje een snelle/geavanceerde hebt.Lone Gunman schreef op 24 november 2002 @ 01:23:
dat kan jah... koop een mcu met ingebouwde usb voorziening of een mcu + een losse usb controller, maak daar een normale floppy-interface aan, programmeer de mcu, en programmeer een usb driver voor windows die het geheel ziet als een removable storage device (oid). kortom, het is makkelijker een kant en klare usb diskdrive te kopen...
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq