Weet iemand misschien waar in nederland ik een Sidepanel met window (azure) voor de CoolerMaster ATC 210 kan krijgen? ik heb hem wel op colorcase.be gezien voor €40, maar ik vind €25 toch wel een beetje veel in verhouding. Vandaar dat ik er een in nederland wil bestellen, maar die kan ik vooralsnog nog niet vinden
mijn baas besteld er eentje speciaal voor mijn ATC200, ik dacht dat ze bij ACAL (importeur) vandaan kwamen. maar dat moet ik ff navragen, ik betaal 39€ maar das met korting
Op de HCC dagen bij de stand van coolermaster zeiden ze dat alternate ze had, maar ik kan ze er niet vinden.. ben ik blind of staat ie er echt niet?
Hij staat inderdaad niet op de site van alternate, maar is wel door hun leverbaar, evenals de coolermaster cd-rom drive frontjes 
Maar geloof wel dat hij daar duurder is dan €40,-
Maar geloof wel dat hij daar duurder is dan €40,-
ik heb hem pas besteld bij www.modding.nl
ik had hem al eerder besteld bij colorcase.be, maar daar gingen ze behoorlijk moeilijk doen omdat ik in NL woonde enz!
ik had hem al eerder besteld bij colorcase.be, maar daar gingen ze behoorlijk moeilijk doen omdat ik in NL woonde enz!
Verwijderd
Ik heb ooit zo`n sidepanel bij alternate gehaald. Heb ook de ATC-210 Azure. Ze hebben hem nog wel zie ik net. Kost alleen 49 euro.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 18:53 ]
Verwijderd
als je precies weet welke je moet hebben kan je die dingen door Computerland ofzo laten bestellen...:)
modding.nl was heel erg traag (i.v.m. een verhuizing ofzow). Maar hij is toch aangekomen (niet dat dat nu pas is, maar ik lees dit topic nu pas weer
)
Maarja, de enige plek in nederland waar ik de sidepanel voor de ATC-210c kon krijgen. Coolermaster leverd ze niet meer als ik mensen van groothandeltjes moet geloven, dus hij is behoorlijk zeldzaam geworden.
Maarja, de enige plek in nederland waar ik de sidepanel voor de ATC-210c kon krijgen. Coolermaster leverd ze niet meer als ik mensen van groothandeltjes moet geloven, dus hij is behoorlijk zeldzaam geworden.
Verwijderd
Het is nu nl. nogal boter bij de (oude stok) vis aangezien de bewuste kast al zo goed als uit de handel is en het nabestellen van een zijpaneeltje dus ook niet meer echt aan de orde is
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()