Gister op de hcc een asus A7v333-x gekocht met een amd xp 2000 en 512 mb ddr-pc2700. alles leuk lief een aardig en ben ding in de kast gaan bouwen! alles pas werkt prettig maar zodra ik in de bios bezig ben sommige dingen uit zetten valt op eens gewoon de pc uit alleen blijft het lampje van de power wel branden. rest doet niks meer! kan de pc weer aan zetten en ding gaat gewoon weeer vrolijk verder. Nu komt het leuke, als ik de windows setup start gaat alles goed tot er onder in beeld komt te staan executing setup dan gebeurd het zelfde.
start ik nu bv op van me ouwe OS (win2000) die start wel gewoon door. maar daar werkt me keybord nie in dus kna nie inloggen .
iemand ideetjes wat er loos kan zijn? heb de manuel doorgelzen heb de bios al geflash met de nieuwste versie heb hier de search door lopen maar daar stond niks specefieks in over de a7v333-X of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben..
start ik nu bv op van me ouwe OS (win2000) die start wel gewoon door. maar daar werkt me keybord nie in dus kna nie inloggen .
iemand ideetjes wat er loos kan zijn? heb de manuel doorgelzen heb de bios al geflash met de nieuwste versie heb hier de search door lopen maar daar stond niks specefieks in over de a7v333-X of ik moet er grandioos overheen gelezen hebben..