Ik zitn in de stats, dat ik gisteren 300 blokies heb geflushed, terwijl ik al een paar weken naar de proxy: scholekster.elprac.hvu.nl flush... vaag, iets fout gegaan? buffer vol. of is d.net gewoon vaag?
Verwijderd
jah zoiets heb ik ook, ik flush op proxy van TwwT_unexplained, en ik zou nu 4300 wu minstens moeten hebben, en er stonden er gister maar 3600, kijk ik vandaag staat er (inclusief flushen van gister) nog maar 3500!!!
en er is niks doorgelopen want bij mij zijn er vandaag geen blokjes binnen gekomen.....heel vaag.............heel heel heel vaag............watchit
en er is niks doorgelopen want bij mij zijn er vandaag geen blokjes binnen gekomen.....heel vaag.............heel heel heel vaag............watchit
Als de proxy waar je naar flusht down is, gaat je koe vanzelf flushen naar d.net, dus dayt kan het wel eens zijn... Ik kijk altijd effe wat er gebeurt als ik flutz.
Jaws: Kan niet denk ik, volgens mij kun je niet tellen...
En anders moet je unixplained een schop onder zn koeiehol geven!
Jaws: Kan niet denk ik, volgens mij kun je niet tellen...
Die stats van twwt kloppen ook niet echt.
Ze zouden elk uur ge-update worden maar hij is nu al 8 uur niet ge-update...
Ik heb er ineens ook 256 pakketjes bij, op d.net.
Zouden de pakketjes van dat KONIJN worden verdeeld onder actieve leden ofzo¿
Ze zouden elk uur ge-update worden maar hij is nu al 8 uur niet ge-update...
Ik heb er ineens ook 256 pakketjes bij, op d.net.
Zouden de pakketjes van dat KONIJN worden verdeeld onder actieve leden ofzo¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
mijn proxy is al een paar dagen niet down geweest...
en er is iets vaags met de tijdzone ingesteld.
ik zal het z.s.m. oplossen.
en er is iets vaags met de tijdzone ingesteld.
ik zal het z.s.m. oplossen.
Verwijderd
mmz nou ik kan echt wel tellen hoor, en TwwT, waarom krijg ik geen reply op mn email?
ik mag wel hopen dat je dit (jouw?) probleem serieus neemt
ik mag wel hopen dat je dit (jouw?) probleem serieus neemt
Verwijderd
Het lijkt erop dat als er twee mensen aan het flushen zijn op de scholekster, anderen geen verbinding meer krijgen, waardoor je op een normale proxy terecht komt.
Da's vreemd... very vreemd... ik heb zelf wel eens 3 flushers tegelijkertijd gehad op mijn proxy, zonder problemen...
Virussen? Scan ze hier!
Proxy van twwt is [na een downtijd] weer goed geupdate...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Volgens mij wordt het nog gekker : Andy had > 140.000 blokjes, nu nog maar 125.000 (op dpc.tweakers.net) ?!?
De capaciteit van de proxy`s zijn groot zat, er kunnen maximaal 20 clients tegelijk flushen.
Maar gelukkig werkt de proxy van EnErGy wel goed
Maar gelukkig werkt de proxy van EnErGy wel goed
7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)
Nemesis : da's alleen in de stats. Chaos heeft 15000 blocks uit de stats verwijderd, omdat ze gisteravond de stats helemaal vernaggelden. Ze staan nog wel gewoon in de buff-out van de perproxy.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad met de proxy van scholekster 
Ik ga de goeie kant op zo
Ik ga de goeie kant op zo
Ik zoek een proxy die poort 80 ondersteunt, maar niet die van TwwT, want ik vind die een beetje onbetrouwbaar, dus ik stal daar mijn blokjes liever niet.
Maar hiet MOET wel poort 80 zijn, anders krijg ik ze op school niet door de HTTP proxy heen...
Maar hiet MOET wel poort 80 zijn, anders krijg ik ze op school niet door de HTTP proxy heen...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Helaas stopt TwwT met zijn proxy, dankzij een gore klootzak... zie voor uitleg : http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000515.html
Virussen? Scan ze hier!
Je kan op zich zat clients aan, ik had er gister opeens 6 tegelijk. Non problemo for proxy.dsmarty.com
Pagina: 1