Toon posts:

Niew mobo+proc morgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen bij de hcc dagen een neiuwe mobo en proc kopen (dat is wel mijn bedoeling). Ik denk dat een amd xp 2100 een goede keus is, en dat die voor 100 tot 110 euro op de beurs te vinden moet zijn. Welk moederbord zal ik hier bij nemen? Ik heb een aantal moederborden gezien, maar ben de namen kwijt. Welke is goed in combinatie met deze processor? Ht hoeft geen superduur ding te zijn, zo rond de 100 euro is goed. Onboard lan/geluid is leuk, maar lan is niet nodig. IDE harddisks gebruik ik, dus daar heb ik een controller voo nodig. SDRAM heb ik nog, en DDr kan ik kopen, het liefst een mobo waar beiden op kunnen. AGP videokaarten moeten er op kunnen (een dan), dus een agp 4 of 8 slot is wel zo handig. Het moet werken op 300 watt, en in een gewone kast passen.
Alast bedankt!

• Crvdwoestijne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03-2020
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je dit soort topics plaats waar je met een search ook wel uitkomt.

Maar aanradertje met SDram en DDram sloten is natuurlijk de ECS K5sa voor een eurootje of 65.

Hoofdsysteem , Usenetdownbak

Verwijderd

Ah.. ze bestaan zo goedkoop ;)

PS. Lees eens wat reviews... zal je helpen
PS2. Je bent wel errug laat met info vergaren zeg...
PS3. Ik gok er zomaar op dat hier een slotje op komt

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 23:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb juist een aanal reviews gelezen, maar ik ben de naam kwijt van het ding wat daar uit kwam :S. Een slot kan ik denk ik wel gaan verwachten, nu het blijkt dat dit zo snel te vinden is. Helaas kon ik niet eerder zoeken, problemen met internet en zo. Iig weet ik nu welk ding ik moet hebben, even kijken bij de fabrikant voor info over dat board. Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Ikheb net gezien hoe goedkoop die ECS K5sa dingen zijn, endenk dat ik ze daarom maar niet op de beurs ga kopen. het verschil tussen beurs en winkel is dat toch zo klein. Nu kan ik een duurdere proc gaan kopen (ik rekende op rond de 120 euro voor mobo, nu is dat 60 :)). Ik denk dat ik op fans a jagen, daar kunnen er vier van in mijn kast dus ik ga lekker op zoek

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n ding toch gekocht. 55 euro, perfect! Iedereen heel erg bedankt voor de hulp!
Pagina: 1