Hallo mede tweakers, wat is nou eigenlijk het verschil tussen een kaart PCMCIA en PCI? Ik wil morgen weer op de HCC beurs een netwerkstarterskitje kopen en daar moet ik PCI voor hebben. PCMCIA staat er ook nog bij. Kan ik overigens een PCI kaart met daartussen een HUB en dan een ISA kaart met elkaar laten werken? Of zal dat niet lukken?
PMCIA is voor in laptop.
PCI voor in desktop.
En ISA naar PCI gaat makkelijk.
PCI voor in desktop.
[ Voor 30% gewijzigd door Atlas op 23-11-2002 22:38 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Geen probleem, ISA, en PCi doen het allebei, (als je kabel maar goed isVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 22:37:
Hallo mede tweakers, wat is nou eigenlijk het verschil tussen een kaart PCMCIA en PCI? Ik wil morgen weer op de HCC beurs een netwerkstarterskitje kopen en daar moet ik PCI voor hebben. PCMCIA staat er ook nog bij. Kan ik overigens een PCI kaart met daartussen een HUB en dan een ISA kaart met elkaar laten werken? Of zal dat niet lukken?
zie ^-^ voor uitleg PCI PCMCI
En hoe gaat het dan in z'n werk als ik hem straks instel met NT4 SP4 en XP SP1? Ik wil gaan werken via Proxy!alexandervisser schreef op 23 November 2002 @ 22:38:
PMCIA is voor in laptop.
PCI voor in desktop.
FAQ Network TroubleshootingVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 22:41:
[...]
En hoe gaat het dan in z'n werk als ik hem straks instel met NT4 SP4 en XP SP1? Ik wil gaan werken via Proxy!
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[google=info PCMCIA]
[google=info PCI]
Dit is wel vrij basic
[google=info PCI]
Dit is wel vrij basic
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()