Toon posts:

T.net Abo General chat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik toegang krijgen tot de general chat die zou zijn inbegrepen bij een T.net FULL Abo. (niet voor niks €55 betaald).

Verwijderd

niet.

moet je verdienen door genoeg te posten

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 22:40 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

General Chat is geen onderdeel van het pakket, alleen het Abonnee Forum krijg je toegang toe. Voor andere fora (SG, NTSM, HK) gelden gewoon de normale regels :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik toegang tot het Abonnee Forum, want ik zie het nergens bij de opties staan bij mijn abo? :?

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 20:27
Nee, die is er ook nog niet, er moeten nog een paar dingen geregeld worden, waaronder dat forum, officieel gaat je abonnement ook pas op 1 december in ;)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Toegang tot abo-forum wordt automatisch uitgedeeld. Langzaam beginnen de abonnees er nu binnen te stromen. Als je over een paar dagen nog geen forum ziet dan trek maar aan de bel :).

Verwijderd

Topicstarter
en hoe zit het met het aanmaken van een email-adres, bijv e-rush@tweakers.net, want dat kan ik ook nog nergens vinden.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 22:57:
en hoe zit het met het aanmaken van een email-adres, bijv e-rush@tweakers.net, want dat kan ik ook nog nergens vinden.
ik denk dat dat allemaal vanzelf gaat komen
maar nick@tweakers.net kreeg je toch niet?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 22:57:

Dat is nog niet online nee, maar je abo gaat officieel ook pas 1 december in (vanaf dan betaal je ook pas). Komende week/weekend wordt er nog e.e.a. geregeld. En je krijgt idd. geen @tweakers.net, maar @mytweakers.net, @tweakers.org en @tweakotine.net :).

Verwijderd

Topicstarter
Wouter Tinus schreef op 23 november 2002 @ 23:10:

[...]

Dat is nog niet online nee, maar je abo gaat officieel ook pas 1 december in (vanaf dan betaal je ook pas). Komende week/weekend wordt er nog e.e.a. geregeld. En je krijgt idd. geen @tweakers.net, maar @mytweakers.net, @tweakers.org en @tweakotine.net :).
OK duidelijk, maar ik heb in principe all betaald, want ik heb een abo afgesloten bij Hcc tweakers stand en daarbij ook gelijk betaald voor een heel jaar.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:20
Wouter Tinus schreef op 23 November 2002 @ 23:10:

[...]

Nog een keer betalen :P, me pinpas is al bij jullie door de gluif gegaan (bij het pinapparaat voor alle duidelijkheid). :+