Toon posts:

[XP] gedeelde internet-instellingen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dankzij de goede FAQ hierover nu ICS aan de loop maar zit toch nog met een aantal vraagjes. 8)7

Wanneer ik van een PC via MODEM direct uitbel heb ik in mijn systray de 2 schermpjes die middels donker-naar-lichtblauw verkleuren de activiteit aangeven. Verder krijg ik automatisch de vraag, wanner ik het laatste explorer-venster sluit of ik de verbinding wil verbreken.
Maak ik contact vanaf een andere PC via LAN -> MODEM dan krijg ik wel die 2 schermpjes, maar die geven geen activiteit weer. Verder krijg ik niet de vraag de verbinding te verbreken nadat het laatste explorer-venster dicht is.
Dit is vrij lastig, omdat ik nu dus af en toe de verbinding er handmatig afgooi, terwijl iemand anders nog online is. :+
Wie weet de oplossing :?

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:32
ICS bij Windows gooit de verbinding inderdaad niet gelijk dicht nadat een client zijn internet explorer sluit. (de ICS server kan immers niet ruiken of de client zijn IE heeft afgesloten). Je kan ook een time-out instellen geloof ik, is er een bepaalde tijd geen activiteit, afsluiten die handel. Anders een programma als winroute gebruiken, hier zit het wel in geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Right, Thx, hoor wel meer over winroute, moet ik die toch es proberen ;)