Toon posts:

Er wordt mij een HD aangeboden

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van me biedt mij een HD van IBM aan, die vermoedelijk 'van de vrachtwagen' is gevallen. O-) Het betreft een IC35L180AVV207, opslagcapaciteit 185 GB!

Aangezien er vroeger nogal wat problemen met IBM-schijfjes waren (of misschien nog wel zijn) wilde ik wat meer info over deze schijven, maar anders dan bij IBM zelf kan ik er niets over vinden. Ook de PC-winkel om de hoek kan niets anders dan (na bekijken van ibm.com) bevestigen dat een zodanige schijf bestaat, maar weet niets te zeggen over de kwaliteit danwel prijs.

Het ding zou € 100,-- moeten opbrengen en zijn plaats moeten vinden in een pentium 2/400.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:14

Sick Nick

Drop the top!

denk niet eens dat die p2 400 die schijf volledig kan benutten, die 185 ligt ver over de limiet van (ik dacht) 132 gieg. Als je pech hebt pakt ie niet eens meer dan 32 gieg ervan.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

185GB ? Lijkt me eerder 180GB. Het is trouwens de 180GXP serie, als je daar wat aan hebt ...

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-03 21:27

job

das een deckstar 180GXP
voor de prijs zou je hier kunnen kijken: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/50

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:54

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

gejatte troep help ik niemand bij..zoek lekker zelf.

ma ma ma ma ma macron one

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

€100 ?? :D Da's een 180GXP.. Zie ook [google=IC35L180AVV207]..

Verder is dit wel een erg loos topic.. Als er problemen waren, dan zou je ze ongetwijfeld via de (Omega) Search moeten kunnen terugvinden. Maar daar de schijf relatief nieuw is, is hierover weinig negatiefs te melden. Maar er loopt overigens al een topic over de 180GXP: De nieuwe 180GXP hdd van IBM
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.