Toon posts:

Weer thuis ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was dus al eerder weggegaan (zo rond 14.00 uur?), omdat ik 1 moe was (jaja) en 2 m'n zus ook mee was gegaan en die toch liever niet tot middernacht met een hele groep nerds wilde worden gezien >:) ;)

In de korte tijd dat ik er was heb ik nog wel even een GF4 Ti4200 128MB van PoF gekocht, waardoor ik nu gewoon UT 2003 op 1152×768 kan spelen met alles (maar dan ook alles) op hoog :)

Hopelijk hebben jullie het allemaal gezellig gehad, misschien later ook nog iets gaan eten :?

Zoals ze zeggen: we hebben altijd de foto's nog :P

P.S.
Nog bedankt voor de AV + Firewall software, zo meteen ff installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 21:08:
Ik was dus al eerder weggegaan (zo rond 14.00 uur?), omdat ik 1 moe was (jaja) en 2 m'n zus ook mee was gegaan en die toch liever niet tot middernacht met een hele groep nerds wilde worden gezien >:) ;)

In de korte tijd dat ik er was heb ik nog wel even een GF4 Ti4200 128MB van PoF gekocht, waardoor ik nu gewoon UT 2003 op 1152×768 kan spelen met alles (maar dan ook alles) op hoog :)

Hopelijk hebben jullie het allemaal gezellig gehad, misschien later ook nog iets gaan eten :?

Zoals ze zeggen: we hebben altijd de foto's nog :P

P.S.
Nog bedankt voor de AV + Firewall software, zo meteen ff installeren :)
Duh! * KeX is al thuis en ik heb je niet eens gezien. Je zus heeft geen idee van wat ze gemist heeft.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Jep, * Randal Peelen is er nu ook :)

Het was idd heel gezellig, hoewel het wel erg veel leek op een erg gezellig avondje stappen dan op een meeting als het om het trekken van conclusie's en on-topic verhalen ging. :D.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
* Teckna is er nu ook :)

offtopic: mecallie, waar heb je jouw videokaart gehaald en welke prijs? dat is dus precies die videokaart waar ik ook mijn zinnen op heb gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Teckna schreef op 23 November 2002 @ 22:52:
* Teckna is er nu ook :)

offtopic: mecallie, waar heb je jouw videokaart gehaald en welke prijs? dat is dus precies die videokaart waar ik ook mijn zinnen op heb gezet..
Dat ding kostte 174 euro bij een stand.
Botoo weet je denk ik wel te vertellen welke stand het precies was.
Het was in elk geval in hal 11 in de hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thuis.

die elcheapo boxjes zuigen, de elcheapo subwoofer heerscht.

leuk gegeten, leuk gepraat, moe, al met al een gezellige dag gehad :)

voor de mensen die morgen weer gaan: tot morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Nu ben ik toch stiekem wel benieuwd naar de foto's die Botoo voor (van?) ons geschoten heeft 0-

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Robin en ondergetekende zijn helaas wel aangekomen bij huize Netman :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

* MM is ook weer @ home, raid draait *bijna* :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

Back at home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
*thuis*

en op het punt om weer te gaan :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Aangezien moeders moederziel alleen thuis op de bank zat heb ik me ingehouden en ben niet onmiddellijk achter de pc gekropen :+ dus reageer ik wat later dan de rest.
Fototjes worden in de middag ge-upped, * botoo gaat eerst ff wat uitwaaien op de ATB.

Was in mijn beleving weer een geslaagd dagje, /16 heeft zich duidelijk laten zien :) vooral bij de T.Net stand, waar zowiezo een positieve overpopulatie van tweakertjes was :D.
Crew mannetjes als mieren in de bekende mierenhoop (of als strontvliegen op een drol, 't is maar hoe je het graag ziet :+ ), en een heel open ingerichte T.Net stand waar de mogelijkheid tot irl contact zeer laagdrempelig was.

Ik heb nog schitterende sig's gehoord maar aangezien dat al meer dan 5 min. geleden is ben ik die weer vergeten . . .

Teckna, Mecallie: about die videokaart, euh, ook al langer dan 5 min. geleden :o
Het was iets met stand 11****, Jaymz was er ook bij dus misschien weet die het nog?

word vervolgt

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1