Toon posts:

[3dsmax]Crash zodra ik menu aanklik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje, ik dacht ik ga even maxen voor de contest :9

Maar zodra ik max opstart, gaat alles goed. Ik kan inladen, maar zodra ik een van de schermpjes aanklik (top/left/front/perspective) schiet hij er zonder error uit. Weet iemand wat ik eraan moet doen?! wordt hier gek!! :( :(

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
andere driver gepobeert? opengl direct3d of heidi? verder nieuwste drivers voor je videokaart wil ook nog wel eens helpen. als je niet door de menustructuur van max kan browsen om je displayinstellingen te weizigen, dan is er een parameter voor max, ff in helpfiles snuffelen en je vind hem zo.

[ Voor 71% gewijzigd door Magic op 23-11-2002 20:48 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
Magic schreef op 23 november 2002 @ 20:47:
andere driver gepobeert? opengl direct3d of heidi? verder nieuwste drivers voor je videokaart wil ook nog wel eens helpen. als je niet door de menustructuur van max kan browsen om je displayinstellingen te weizigen, dan is er een parameter voor max, ff in helpfiles snuffelen en je vind hem zo.
Mja videokaart drivers geupdated, wekrt niet... direct3d dan zie ik nix (beetje groene lijnen , kan niets changen :X ... ff heidi nog..

Heidi werkt thank god... maar wat is nou het verschil/nadeel aan Heidi met OpenGl, merk je er bij het renderen niets van? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 20:58 ]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
en werkt hij in software?

Met het renderen maakt het nix uit. (ik neem aan dat je geen vieuwport renderen bedoelt.)

Wat voor kaar theb je?

specs

Verwijderd

Topicstarter
gladiool schreef op 23 november 2002 @ 21:22:
en werkt hij in software?

Met het renderen maakt het nix uit. (ik neem aan dat je geen vieuwport renderen bedoelt.)

Wat voor kaar theb je?
geforce 2mx ( /me gaat morgen een gforce 4 ti bestellen :9~ )

Maarre, het is gelukt

Hail to Nvidia, NOT.. ik heb oudere drivers geinstalled en het gaat weer als een trein :+

Dus wat mij betreft.. Modje, hier een slotje :D

(ja dat rijmt :))

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 21:31:
[...]

geforce 2mx ( /me gaat morgen een gforce 4 ti bestellen :9~ )

Maarre, het is gelukt

Hail to Nvidia, NOT.. ik heb oudere drivers geinstalled en het gaat weer als een trein :+

Dus wat mij betreft.. Modje, hier een slotje :D

(ja dat rijmt :))
nvidia hoort normaal gesproken heel goed te werken met 3dsmax, heb je misschien andere programma's op de achtergrond draaien die gebruik maken van hardware versnelling?
naja, het probleem is iig opgelost en daar gaat het om, veel plezier met het maxxen :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1