Sparkle GeForceFX Topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Deze: nieuws: "Sparkle GeForceFX 5800 (Ultra) eind januari in winkel"

Alles is wel heel raar gemod! Paar voorbeelden:
Gepost door silentsnow zaterdag 23 november 2002 - 05:42 Score: 0 (Overbodig)
De letters "FX" hebben als het ware het getal "4" vervangen. In plaats van deze nieuwe serie nVidia videokaarten gebaseerd op de NV30 GeForce 5 te noemen, is er gekozen voor GeForce FX. Het getal achter "FX" was al aanwezig in eerdere series. GeForce 2 MX 200, GeForce 3 Ti 200, GeForce 4 Ti 4400. Dat is nu simpelweg GeForce FX 5800 geworden. Het lijkt mij dus niet dat de MX serie, as die er al komt, de getallenreeks 5800 krijgt. Ik zou eerder iets als GeForce FX 5300 verwachten, dus zonder de aanduiding "MX". Ik denk dat de aanduidingen "Ti" en "MX" zijn weggevallen omdat "MX" teveel lijkt op "FX". Daarnaast moet er natuurlijk plaats zijn voor innovatie en vernieuwing.
Gepost door Sleep0rz zaterdag 23 november 2002 - 08:41 Score: 4 (Inzichtvol)
Wacht jij nou eerst maar es op een benchmark. dit zegt erg weinig zoals al vaker is gebleken in het verleden.

En dan nog, de geforceFX loopt 6 maanden voor. Gek he dattie sneller is?!

Maar toch kan ik niet wachten op het antwoord van ATi
Gepost door Buurmeisje zaterdag 23 november 2002 - 01:02 Score: 3 (Inzichtvol)
Wel gaaf dat er ook twee van die brackets aanzitten zodat 't lekker stevig 2 slots in beslag neemt...
Gepost door Breepee zaterdag 23 november 2002 - 12:08 Score: 4 (Inzichtvol)
das natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. En hoe garanderen ze dat het altijd precies een 4:1 compressie is? ingewikkelde textures lijken mij moeilijker te compressen als simpele textures en dat zou betekenen dat de membandbreedte terug loopt. Terwijl je bij spellen met ingewikkelde textures juist een hoge membandbreedte nodig hebt.
Gepost door CARman zaterdag 23 november 2002 - 07:45 Score: 0 (Overbodig)
Ik zou het toch geen paperlaunch willen noemen. Tenslotte zijn de eerste producten al te zien, en zullen naar alle waarschijnlijkheid binnen 2 maanden uitgeleverd worden naar de resellers.

Voorals nog is dit kwa presatie nog wel een paperlaunch, want de door nVidia verstrekte cijfers, moeten zichzelf eerst nog in een prestatie vertalen.
Om er maar een paar te noemen.

Kijk er even naar en mod alle reacties ff goed :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Inderdaad, heel raar. * Harm is on his way...

edit:
Ik ben er geweest en het is nog niet klaar. :P
Even een vraagje, deze heeft als tag Flamebait en hij staat op +1. Hoe zit dat dan met de waardering voor de reactieschrijver? Heeft dit negatieve invloed op z'n karma bijvoorbeeld?

[ Voor 76% gewijzigd door Harm op 23-11-2002 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
ramH schreef op 23 november 2002 @ 20:43:
Inderdaad, heel raar. * silentsnow is on his way...

edit:
Ik ben er geweest en het is nog niet klaar. :P
Even een vraagje, deze heeft als tag Flamebait en hij staat op +1. Hoe zit dat dan met de waardering voor de reactieschrijver? Heeft dit negatieve invloed op z'n karma bijvoorbeeld?
Nope. Volgens mij krijgt hij gewoon de +1, want tegenover de -1 van de flamebait staan meerdere +1 moderaties.

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nu heeft hij inderdaad wel een +1 Interessant, daarnet -toen ik het postte- was het nog +1 Flamebait. Maar het gaat dus in alle gevallen om de waardering en niet om de tag? (Voor de reactieschrijver dan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
ramH schreef op 23 November 2002 @ 21:16:
Maar het gaat dus in alle gevallen om de waardering en niet om de tag? (Voor de reactieschrijver dan.)
Voor zover ik weet wel ja.

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Het gaat idd om de waardering in cijfers, niet de tag, volgens de FAQ dan. Maar ik heb de tag maar veranderd naar interessant, dat staat wat beter als 't geen echte flamebait is.

Die flamebait heeft ie waarschijnlijk aan z'n broek van users die z'n andere reacties hebben gelezen. Deze reactie is op zichzelf geen flamebait.
Pagina: 1