Ik vroeg me af of het mogelijk is om tijdens het gamen ff terug naar je desktop te gaan om bijvoorbeeld ff je mail te checken zonder het spel te onderbreken (af te sluiten). Moet kunnen toch?...iemand met een goede oplossing?
Met Counter-Strike kan ik gewoon Windows toets en M indrukken zodat alles wordt geminimaliseerd, en ben ik dus op m'n desktop dingen kan doen.
Juist
Bepaalde games laten geen Alt+TAB toe om tussen desktop en game te switchen, andere dan weer wel.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ff op cntrl alt del duwen en dan gewoon weer annuleren
Verwijderd
Ik zou het niet weten. Maar soms werk [alt] + [tab].
Oke ik was nog aan het type en er stond al een gelijk antwoord
Oke ik was nog aan het type en er stond al een gelijk antwoord
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 20:11 ]
Is er geen mogelijkheid om bijvoorbeeld een dubbele desktop te draaien? En tijdens het gamen te switchen?
Waar is dat in godsnaam voor nodig. Je kan altijd op je desktop komenVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 20:12:
Is er geen mogelijkheid om bijvoorbeeld een dubbele desktop te draaien? En tijdens het gamen te switchen?
- In de meeste gevallen kan je gewoon ALT TAB gebruikenVerwijderd schreef op 23 november 2002 @ 20:17:
En als je er nu even bij zet HOE Thomasje....dat is mijn vraag :-/
- En zoals ik al eerder heb gezegt Ctrl Alt Del dan gaat hij naar windows terug en als je dan op annuleren klikt zit je op je desktop. Probeer dat eens
Nvidia kaarten hebben nView maybe moet je dat es proberen
Dat geeft namelijk een dubbele desktop (zelf nooit geprobeert trouwens)
Dat geeft namelijk een dubbele desktop (zelf nooit geprobeert trouwens)
[ Voor 40% gewijzigd door Odin op 23-11-2002 21:49 ]
gewoon in de game op je windows toets drukken dan opent ie start en zit je op je desktop, of dat bij alle games werkt weet ik niet
Pagina: 1