DVD software

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
yo,
ik heb zojuist een compaq dvd-rom GD-2500 van iemand gekregen die heb niet meer nodig had, maar hij had de software cd niet meer, de dvd leest wel dvd schijfejes, (mocht effe HEAT lenen van hem) maar hoe speel ik hem af? welk software player heb ik nodig?? en waar kan ik dat legaal neerhalen?

laterss

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:15
de zoekfunctie schijnt erg vermoeiend te zijn voor de meeste mensen :). Maar goed...
check de volgende site .. http://www.7thzone.com
daar staan reviews van de meeste belangrijke softwares .Powerdvd is erg goed te configureren..maar had met mijn sblive vreemde achtergrondruis. Windvd werkt prima..maar kon het beeld niet echt goed vergroten. Let op..alle software is geen freeware. Van powerdvd komt binnenkort een nieuwe versie uit..powerdvd 3.0 geloof ik ( meest recente is nu 2.55? ) van windvd is dat windvd2000 v2.2
Hoop dat je hier wat mee geholpen bent

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Mister_X
zoek functie, tja sorry, ben_al_een_halve_dag_bezig_met_zoeken! nojoke! :):)

maar heel erg bedankt! ik ga effe kijken wat het is...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 16:13 schreef amsterdammertje het volgende:
Powerdvd is erg goed te configureren..maar had met mijn sblive vreemde achtergrondruis. [/quote]Heb ik dus ook!! Wat eraan te doen??

• Mister_X
hehe
ik heb net dus dat power dvd geprobeert, maar eh, ik heb ook die maffe geluidjes, (ik heb sblive) dat is irri!

• amsterdammertje
wat er aan te doen? wist ik het maar! ben ook naarstig op zoek naar de optie om 4speaker support ( downsamle van 5.1) aan te zetten..nja..hopelijk dat de nieuwe versie het probleem verhelpt..maar als er iemand nog een oplossing vindt (lijkt me sterk..heb al flink wat uurtjes het internet afgespeurd..) dan houd ik mij aanbevolen

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Mister_X
ftp://ftp.hastec.nl/pub/divers/Zoran/mgi_win98-win2k_0064.exe

probeer dat proggie eens, die gebruik ik nu ook, gewoon surround op 4 speakers (+subwoofer)het is van diamond.

http://www.hastec.nl/drivers/default.htm

als je het installeert, moet je in het config scherm -> landinstellingen, op Engels (verenigde staten) zetten, anders installeert ie het niet, na de installatie kan je hem weer gewoon terug zetten

het proggie heet gewoon softdvd, je kan niet het beeld vergroten of verkleinen, tenminste ik heb het nog maar 10min, maar dat boeit me niet, je kan wel het 1 en andere aanpassen enzo..maareh, het beeldkwaliteit is OK! en het geluid is ook GAAF!
en het maakt van een soort hardware motion ofzo, er staat alleen dat ie voor s3/savage xx chipsets is (ik heb een viper2 savage2000chipset) dus weet ik niet of jullie er wat aan hebben, ach, proberen kan geen kwaad denk..

• amsterdammertje
bedankt..ben het nu aan het downloaden..trage ftpserver zeg :( .HEb zelf een Gforce..maarja.zonder hardware acceleration werken de meeste programma's ook primos

• Mister_X
dan had je niet die ftp server maar die link er onder, en dan DAP, bij mij ging ie 60kb per sec, dus

gforce? die heeft toch wel hardware motion capture??? vast wel ! :D

• amsterdammertje
en..ja..dat proggie checkt op registry settings..zal alleen met bepaalde chipsets werken..en dus niet met gforce..hij weigert zelfs te installeren :(

• Mister_X
als je het installeert, moet je in het config scherm -> landinstellingen, op Engels (verenigde staten) zetten, anders installeert ie het niet, na de installatie kan je hem weer gewoon terug zetten

vergeet je dit soms?? dan stopt ie bij 85%

• amsterdammertje
ja dat had ik ..maar welke region settings ik ook gebruik..werkt niet

Verwijderd

Volgens mij zijn de 5.1 driver van Creative voor 6 speakers, en heb je de 3,1 versie nodig voor 4 speakers....

Verwijderd

5.1 drivers zijn voor de creative 5.1 = gemaakt voor Dolby Digital 5 kanaals :Y)

• raptile
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Op zondag 05 november 2000 04:20 schreef harry het volgende:
Volgens mij zijn de 5.1 driver van Creative voor 6 speakers, en heb je de 3,1 versie nodig voor 4 speakers....
5.1 is 5 speakers en 1 subwoofer niet 6 speakers :)

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

:):)
Pagina: 1