• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-02 07:14
hoi hoi

Gisteren een samsung T100 gekocht, hierbij kreegik ook een cd met tone´s en pictures en datakabel.

Deze moest ik aansluiten op de pc (hp) serial zit voor, telefoon uitlaten en kabel aansluiten, de software geinstalleerd en opstarten maar............................dus niet !!!

op het moment dat ik connect wil doen dan geeft hij aan dat of de telefoon uit moet (wat hij gewoon is) of dat ik de kabel moet aansluiten (is dus aangesloten)
de software heet gsm link 1.0

Moet ik iets doen met mijn poorten (serial) of wat dan ook.........................weet iemand iets om mij te helpen?????? :? :? :? :? :? :?

Unreal Tournament '99

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Ik heb zelf ook die telefoon. Ik heb hem gewoon in 1 van mijn com poorten gedaan en hij deed het. Hoeveel poorten heb je

• Nevada
1 poort, maar mijn hardware geeft 4 aan??????
terwijl ik maar 1 serial poort heb van voren, HP pc??????????????????????? snap er de balle van?????????????? ik heb hem aangesloten op die poort maar hij blijft een fout melding geven ????????

Unreal Tournament '99

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Wat voor OS heb je erop staan. Heb jij toevallig ook nog andere speciale apparaten naast ej computer staan.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Heb je aan de achterzijde van de pc ook nog een seriele poort ?

Meestal zit dit er hier bij hp's ook nog 1 en dan zal dat compoort 1 zijn, waarna de software zoekt en daar zit je telefoon dus niet.

• Thomasje

Thomasje

Semacode

[Airwolf] schreef op 23 November 2002 @ 18:44:

Meestal zit dit er hier bij hp's ook nog 1 en dan zal dat compoort 1 zijn, waarna de software zoekt en daar zit je telefoon dus niet.
Maar het lijkt me wel sterk dat er 3 com poorten achter in zijn pc zitten en vooral nie op HP pc's

• Attilla
Thomasje schreef op 23 November 2002 @ 18:45:
[...]

Maar het lijkt me wel sterk dat er 3 com poorten achter in zijn pc zitten en vooral nie op HP pc's
Dat klopt, maar als hij een pci modem erin heeft zitten dat zich "voordoet" als com4 dan zou de topicstarter dit geinterperteerd kunnen hebben of hij 4 compoorten heeft. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Attilla op 23-11-2002 18:48 . Reden: Typo ]

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Ja daarom vroeg ik ook of hij nog andere apparatuur erop had staan

• Nevada
ja ik heb er een scanner printer en webcam opstaan

Unreal Tournament '99

• Nevada
ok ok ok, achter mijn pc zat nog een port, hij herkent hem en doet het.......................
bedankt....

Unreal Tournament '99

• Octopuz908
  • Laatst online: 18:43
[Airwolf] schreef op 23 November 2002 @ 18:44:

Dit staat in de help:
1. Connect the serial port plug on the downloading cable to a free serial port on your PC.
Dus maakt niet uit op welke compoort je hem aansluit.
Bij mij werkt het ook gewoon :)

• Attilla
Nevada schreef op 23 november 2002 @ 19:08:
ok ok ok, achter mijn pc zat nog een port, hij herkent hem en doet het.......................
bedankt....
Geen probleem.
Weer iemand blij als het werkt. :P
Pagina: 1