Toon posts:

Duron 1300, niet te unlocken??!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is een Duron 1300 nou wel of niet te unlocken, op toms hardware guide stond dat dit niet te doen was. Nou hebk um geprobeerd te unlocken en bij mij doet ie ook nie, zijn er mensen die duron 1300 hebben kunnen unlocken???

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Uit de FAQ:
De AMD's daarentegen zijn zeker bij de meest recente K7/Athlon familie eenvoudig te unlocken. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is de L1 bruggen bovenop de CPU met elkaar te verbinden, en een veel gebruikt trucje daarvoor is het zetten van potloodstreepjes. Graffiet geleidt enigszins stroom, en dat is voldoende om de L1 bruggen te verbinden voor het unlocken. Let er wel op dat je de 4 bruggetjes onderling niet met elkaar verbindt! Dus dunne rechte lijntjes trekken en ze goed van elkaar gescheiden houden, want anders kun je rare problemen krijgen met de instelling. In het ergste geval zou je misschien schade kunnen veroorzaken.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
ja hehe, wat hebk ik hier nou weer aan???tuurlijk weet ik wel hoe ik een T-Bird/Duron moet unlocken |:( , bij men Duron 1200 is ut wel gwoon gelukt, maar bij die 1300 dus niet (meerdere keren overgedaan)

Verwijderd

De duron 1200 en 1300 zijn toch allebei morgan? Dat zou dan betekenen dat het wel kan. Maar in combinatie met welk moederbord? Het kan zijn dat je moederbord geen multiplier kan veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Uhm....kheb die 1300 op een chaintech 7kjd mobo en die 1200 op een Soltek SL75DRV2. Maar op Toms hardware guide kregen ze die 1300 ook nie unlockt :? ze wisten alleen nie ofda ut aan het testexemplaar lag en ofdat ut bij de exemplaren in de winkel ook zo zou zijn

Verwijderd

Tja, als Tom 't niet lukt dan geef ik je weinig kans. Ik denk dat je dan maar met de fsb aan de gang moet gaan en een mindere overclock maar voor je lief moet nemen.
Pagina: 1