Ik zit dus met het volgende probleem.. een vriend van me heeft een nieuwe video kaart voor z'n pc gekocht en dat is de volgende: Asus V8170-PRO GeForce4 MX460, 64MB DDR, Tv-out.. (dat is dus een AGP kaart) Maar nu is het probleem dat hij helemaal geen AGP slot in z'n pc heeft zitten, dus aan die kaart heeft ie nix.. Er zit nu een Voodoo3 kaart in zijn computer gëintegreerd op het moederbord.. Voor de rest heeft het moederbord 3 pci sloten.. ('t is een packard bell).. Maar goed, nu zoekt ie dus een goede PCI video kaart.. maar zijn die er nog wel? Prijsklasse tussen de 100 a 150 euro.. Wie heeft er ideeën?
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Ga even zoeken, met Google of op GoT, en anders kan je ook de pricewatch gebruiken. Je kan bijvoorbeeld kijken naar een Voodoo5 of een Radeon 7500 (misschien dat er ook een 9000pci is, maar dat weer ik niet zeker). Iig een kwestie van zoeken, en dat kan je het beste zelf doen.
Ga even zoeken, met Google of op GoT, en anders kan je ook de pricewatch gebruiken. Je kan bijvoorbeeld kijken naar een Voodoo5 of een Radeon 7500 (misschien dat er ook een 9000pci is, maar dat weer ik niet zeker). Iig een kwestie van zoeken, en dat kan je het beste zelf doen.
Dit topic is gesloten.
![]()