Toon posts:

[WINXP] Install lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn hdd gewist en een nieuwe partitie aangemaakt. Ik wil dus xp gaan installeren..alles gaat goed..totdat ie de bestanden gaat kopieren voor de installatie..steeds haakt ie bij "driver.cab" en zegt ie dat het bestand niet gevonden kan worden. Ik heb het met 3 verschillende xp cd's gedaan en nog steeds geeft ie keer op keer dezelfde melding.
Mijn hdd blijft ook een raar geluid maken na die foutmelding.

Wat kan dit zijn??? |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2002 18:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoogstwaarschijnlijk een dooie hdd....... :'( |:(

Eerst mijn ti4600 overleden en nu mijn hdd.....wanneer komt er een eind aan het leiden?????

Verwijderd

RIP

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
3 verschillend Xp cdees? Dat kost een boel geld!?

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16

DSK

boeiend...

Heb je de HD's geformatteerd? en probeer eens alle Partities te wissen (als dat een mogelijkheid is) en ze dan aan te maken in de setup van windows, of in PM

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
Jensd schreef op 23 november 2002 @ 23:02:
Heb je de HD's geformatteerd? en probeer eens alle Partities te wissen (als dat een mogelijkheid is) en ze dan aan te maken in de setup van windows, of in PM
Heb ik allemaal al geprobeerd....tnx anyway :)

Verwijderd

Probeer is eerst in dos alle bestanden van de map I386 op de schijf te kopieren. Dus voordat je de install doet. Daarna Smartdrv.exe en dan installeren.

Edit: Niet helemaal goed, je moet ook voordat je de bestanden gaat kopieren ook smartdrv.exe gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 02:04 ]

Verwijderd

probeer er eens een andere videokaart erin, ja ja ja, klinkt vaag ik weet het, maar soms hangt ie juist bij drivers vanwege de videokaart

dus dit is onder het motto van "probeer eerst eens alle mogelijkheden"

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 02:15 ]

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

check die hdd ff met powermax anders

Oh ja joh!!!

Pagina: 1