Gratis webbased email met imap en smtp en min 10 mb ruimte?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341

Topicstarter
Voordat ik m'n vraag verder toelicht, even een paar puntjes

- Ja, ik heb de faq gelezen
- Ja, ik heb op GoT gezocht
- Ja, ik heb ge-googled

Ik ben dus op zoek naar een gratis webbased email provider met imap ondersteuning (die zijn er: freemail.fm, web.de) EN smtp ondersteuning. Werk nu met freemail en dat is op zich wel leuk, maar het probleem is dat je er geen mail mee mag versturen met je email client, daarvoor moet je een externe smtp server instellen. Hierdoor worden emailtjes die je met je client verstuurd niet in je imap foldertje bewaard. Ik zoek er dus een waar je je totale email-db gesynchroniseerd hebt.

GMX heb ik geprobeerd, maar ondersteunt bij mijn weten geen IMAP en web.de krijg ik niet aan de praat (moet je een of ander certificaat bij instellen, maar mijn Duits is te beperkt om precies te weten hoe en wat :o)

Er zijn al zat topics over dit onderwerp aangesneden, maar nog geen toegespitst op IMAP bij mijn weten.

En oja: Graat gratis en minimaal 10 mb aan ruimte (iets minder mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kom op zeg, is het zo erg om een paar euro per maand te betalen voor zoiets? Ik ken in iedergeval geen dienst die dit gratis aanbiedt (logisch natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:44

JJJ

En smtp ondersteuning betekent in principe dat de smtp server een open relay is, dus een hemel voor spammers. Het lijkt me niet verstandig voor wie dan ook om zoiets op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Bigs schreef op 23 November 2002 @ 18:11:
Kom op zeg, is het zo erg om een paar euro per maand te betalen voor zoiets? Ik ken in iedergeval geen dienst die dit gratis aanbiedt (logisch natuurlijk)
Ik ben het hier helemaal mee eens. :+

Een nederlander wil alles en als het kan nog gratis ook.
Ik denk dat je zoeen dienst (gokje) voor 5 euro per maand al ergens kan aanschaffen. 5euro is 2 biertjes minder in de maand, naar mijn mening moet iedereen dit wel kunnen missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja hee, ik ben 1 student en 2 betaal me al scheel aan van alles. Niet iedereen is even kapitaalkrachtig... Als het niet bestaat, alla, maar wie weet bestaan ze wel. Fastmail is op zich een hele goede service, maar ik zou graag ook m'n verzonden berichten ge-imap-ped willen hebben als ik met een client werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Via mijn studentenmail van de universiteit heb ik dus:
- Webbased mail
- IMAP of Microsoft Exchange
- 50 mb opslagruimte..

Zo slecht hebben studenten het niet vind ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sommige niet nee, de UvA heeft die ondersteuning in ieder geval niet. Kijk, ik zie op zich wel de argumenten van 'voor zulke diensten mag je best wat betalen' en dat klopt ook wel. Maar ik betaal al voor internet-diensten bij m'n provider (Planet) en dat is ook niet niks. Dus INDIEN die service er is: graag, zo niet: jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:22
Je kunt niet alles altijd gratis krijgen...

Probeer eens met google, mischien dat je nog iets kunt vinden...

Zie btw ook dit topic van gister:
[rml][ mail] gmx.net provider?[/rml]

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.