ik heb een netwerk tussen laptop en pc, dit werkte perfect tot gisteren, ik kan wel nog via de gewone pc data halen van de laptop, maar als ik op de laptop werk en ik wil data van de hd van de gewone pc halen komt er altijd een foutmelding... ik heb de utpkabel eens gecontroleerd met een multimeter en wat blijkt, op de ene connector is er 1 draad die verbinding geeft met 2 draden van de andere connector... normaal gezien (volgens schema's op inet --> http://www.beginnersweb.nl/cursus/pics/tabel_2.gif ) is dit zo tich niet???
ik denk dus dat er een draadje binnenin gebroken is en contact geeft met een ander draadje, kan dit? het probleem is nu, die kabel is nog maar 3 weken oud en heeft hier altijd op dezelfde plaats gelegen... en om da kapot te krijgen moet ge daar toch al serieus aan wringen en plooien (wa bij mijn weten ier nie gebeurd is)...
zouden ze zo ne kabel terugnemen? heb da gekocht in de fnac... want na 3 weken gebruik kapot vind ik wel vree rap zene
ik denk dus dat er een draadje binnenin gebroken is en contact geeft met een ander draadje, kan dit? het probleem is nu, die kabel is nog maar 3 weken oud en heeft hier altijd op dezelfde plaats gelegen... en om da kapot te krijgen moet ge daar toch al serieus aan wringen en plooien (wa bij mijn weten ier nie gebeurd is)...
zouden ze zo ne kabel terugnemen? heb da gekocht in de fnac... want na 3 weken gebruik kapot vind ik wel vree rap zene