[XP] instellen op welke monitor een proggie opstart? *

Pagina: 1
Acties:

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik heb het volgende probleem:

Ik heb een multimon opstelling. Hier speelde ik altijd zonder problemen RTCW op. Deze opende zich gewoon op mijn primary display, zodat ik de andere monitor kon gebruiken om IRC in de gaten te houden tijdens het spel.

Na een mislukte driver install (alles weer hersteld naar oude instelling) opent RTCW opeens standaard op mijn tweede monitor. Ik moet nu dus eerst dat display uitschakelen voordat ik het spel fatsoenlijk kan spelen. Het spel is immers niet geconfigged om op die andere videokaart te spelen.

Nu is mijn vraag... Is er ergens in Windows XP een instellingen scherm waarmee je kan aangeven op welke monitor een programma standaard op moet starten?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

naar de ander monitor slepen. en daar "closen"
zan zou dat scherm onthouden moeten worden
maar ik heb ook al veel problemen gehad in die 2 shermen mode .. :(

maar uitgezet

Iperf

• blackd
  • Niet online
Check in je game of je wel de goede videodevice geselecteerd hebt, om op te gamen.

OS aan titel toegevoegd, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

[ Voor 24% gewijzigd door blackd op 23-11-2002 18:45 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• PJKs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 16:56

PJKs

Young, Free and Single

Probeer Ultramon (http://www.realtimesoft.com/ultramon/) eens. Ideaal programma voor als je 2 of meer monitoren aan een computer hebt hangen.

ja, graag!

• RedTop
blackd schreef op 23 november 2002 @ 18:45:
Check in je game of je wel de goede videodevice geselecteerd hebt, om op te gamen.

OS aan titel toegevoegd, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Sorry, ik zal er beter op letten :)

[ontopic]
Beide suggesties heb ik al geprobeerd. Helaas crashed wolf in fullscreen mode meteen na het opstarten omdat ie niet is geconfigged voor mijn tweede videokaart (een voodoo4). In windowed mode lukt het slepen wel, maar hij onthoud dan niet dat ik hem naar het eerste scherm had gesleept :(

• dnz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 17:52

dnz

kun je niet gewoon je primary met je secondary monitor switchen in [display] (of [beeldscherm]) en daarna je startbar verslepen naar gewenste monitor?
ik heb dit niet met specifiek voor spellen geprobeerd, die pakten om de een of andere manier toch m'n geforce, maar 't werkt voor de rest "normaal" en je monitor is dan toch van pri. naar sec. geswitched.

*-----

• RedTop
Het vreemde is dat mijn ATI 7500 al als primary display ingesteld staat. Ik begrijp dus niet waarom RTCW opeens zo nodig op mijn secondary opent. Morgen ga ik mijn hele computer opschonen en vertroetelen met een compleet nieuwe install... Dat zou sowieso alles moeten oplossen. :)

Maar misschien wel interessant om erachter te komen of iemand een antwoord heeft op dit probleem.
Pagina: 1